فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان:

مگر فتنه گران توبه کردند که مورد عفو قرار گیرند؟

  • شناسه خبر: 52965
مگر فتنه گران توبه کردند که مورد عفو قرار گیرند؟

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: اگر حر در روز عاشورا بخشیده شد چون توبه کرد، آیا فتنه گران سال ۸۸ توبه کردند که مورد عفو قرار گیرند؟

خانه » آخرین اخبار » مگر فتنه گران توبه کردند که مورد عفو قرار گیرند؟

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در هجدهمین یادواره شهدای رستم آباد ، رحمت آباد و ۱۵ خرداد این شهرستان، امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی های شهدای این مرز و بوم دانست و افزود: شهداء از بهترین سرمایه خود که جانشان بود گذشتند تا آرامش امروز نصیب ما شود.

وی با اشاره به حماسه نهم دی ماه با عنوان روز بصیرت خاطر نشان کرد: آنچه در سال ۸۸ رخ داد فتنه ای بود که از سوی بیگانه سرپرستی می شد و نسخه ای که آنان برای ایران و نظام پیچیده بود با هوشیاری ولی امر مسلمین و مردم بصیر خنثی شد.

اسدی خاطر نشان کرد: اگر حصر سران فتنه تا کنون ادامه دارد به خاطر آن است که دشمن برای آنان برنامه داشت و آنان فتنه ای زیر سر و برای آینده برنامه هایی داشتند.

وی تصریح کرد: از قوه قضائیه می خواهیم تا به پرونده ی سران فتنه رسیدگی و حکم قضایی لازم را صادر نماید.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: متاسفانه عده ای فتنه را یک اعتراض یا می کنند و در خواست عفو و بخشش می کنند مانن امام حسین که حر را بخشید.

وی تصریح کرد: این مقایسه قیام امام حسین(ع) با مذاکره امروز غیرقابل توجیه است اگر حر بخشیده شد چون توبه کرد آیا این فتنه گران توبه کردند که مورد عفو قرار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در پایان از مردم همیشه در صحنه رفسنجان جهت حضور در حماسه نهم دی ماه امسال همچون سال های گذشته دعوت بعمل آورد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان فتنه گر نظرسنجی فتنه گران برای خاتمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان