امام جمعه رفسنجان:

مردم ایران به سبب تجربه مقاومت، الگوی کشورهای اسلامی شده اند

  • شناسه خبر: 45319
مردم ایران به سبب تجربه مقاومت، الگوی کشورهای اسلامی شده اند

امام جمعه رفسنجان با تبریک پیروزی مقاومت در غزه، تصریح کرد: مردم ایران به سبب اینکه مقاومت را تجربه کرده به الگوی کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

خانه » آخرین اخبار » مردم ایران به سبب تجربه مقاومت، الگوی کشورهای اسلامی شده اند

به گزارشخانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با اشاره به انفجار دفتر نخست‌وزیری در سال ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهارکرد: به این مناسبت، هشتم شهریور ماه، روز مبارزه با تروریست نامیده شده است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: سلامت اخلاقی و اعتقادی، خدمت به خلق، عدالت و توجه به آن در کنار پیشرفت، سلامت اعتقادی و مبارزه با فساد، قانون‌گرایی و عمل به قانون، حکمت و خردگرایی و توجه داشتن به درون کشور و ظرفیت‌های داخلی از شاخص‌های دولت از نظر رهبر فرزانه انقلاب است.

حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه دولت باید انتقادپذیر و سعه‌صدر داشته باشد، افزود: دولتمردان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را راه‌گشای کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس و آمریکا با چرب‌زبانی و دروغ‌پردازی در شبکه‌های ماهواره‌ای سخنرانی می‌کنند، گفت: آنها قصد دارند، اصالت را از خانواده‌ها می‌گیرند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه این کشورها با وضع کردن قانون‌های فساد اساس خانواده‌ها را به هم می‌ریزند، بیان کرد: غرب سرمایه و منافع خود را در بی‌بند و باری می‌بینند.

حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با تاکید بر اینکه امنیت شهرستان رفسنجان به مدد نیروهای نظامی و انتظامی مناسب است، گفت: این نیروها شبانه‌روزی با افراد اهل شرارت مقابله و برخورد می‌کنند.

وی با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: برای رفع فقر و محرومیت و عمران و آبادانی و نزول برکات و رحمت خداوند باید زکات پرداخت کرد.

امام جمعه رفسنجان با تبریک پیروزی مقاومت در غزه، تصریح کرد: مردم ایران به سبب اینکه مقاومت را تجربه کرده به الگوی کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان