مراسم یادبود شهدای شاخص سال۹۳ بسیج در پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 37131
مراسم یادبود شهدای شاخص سال۹۳ بسیج در پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار می شود

مراسم یادبود شهدای شاخص سال ۹۳ بسیج که از سوی سازمان بسیج مستضعفین معرفی گردیده است، در پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، احمد مرادی مدیر فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از صدر انقلاب تا دوران […]

خانه » آخرین اخبار » مراسم یادبود شهدای شاخص سال۹۳ بسیج در پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار می شود

مراسم یادبود شهدای شاخص سال ۹۳ بسیج که از سوی سازمان بسیج مستضعفین معرفی گردیده است، در پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، احمد مرادی مدیر فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از صدر انقلاب تا دوران طلایی دفاع مقدس و شهدای راه بصیرت از سال ۸۹ راه جدیدی برای الگو دهی به مردم به ویژه جوانان کشور گشوده شد و شهدایی به عنوان شهدای شاخص سال به جامعه معرفی می شود.

وی  از شهیدان مولوی مصطفی جنگی زهی، فوزیه شیردل و نیز شهید بسیج جهان اسلام مالکوم لطیف شباز به عنوان شهدای شاخص سال ۹۳ یاد کرد و گفت: فرهنگی ناحیه مقاومت رفسنجان در نظر دارد همزمان با ۲۵ اردیبهشت ماه سالروز شهادت فوزیه شیردل در تمام پایگاه های بسیج خواهران مراسم یادبود برگزار نماید.

مرادی تصریح کرد: همزمان با ۳۰ دی ماه سالروز شهادت شهید مصطفی جنگی زهی در تمامی پایگاه های برادر شهرستان رفسنجان مراسم یادو خاطره ی این شهید گرانقدر برپا میگردد.

مدیر فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان خاطر نشان کرد: تصاویر، زندگی نامه، وصایا و مستندات این شهدا بر روی پایگاه اطلاع رسانی بسیج به نشانی www.basij.ir قرار دارد و علاقمندان می توانند بازدید و بهره وری نمایند.

وی اظهار داشت: نصب تصاویر شهدای شاخص در برنامه ها، همایش ها، مراسمات، دوره های آموزشی و اردوها و همچنین تبیین ابعاد شخصیتی و وصایای این شهدای گرانقدر در جهت الگوسازی لازم برای آشنایی جوانان با سیره شهدا و بصیرت افزایی آنان صورت میگیرد.

برچسب ها:
مراسم یادبود شهدای شاخص سال93 بسیج در پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان