ذاکر پیشکسوت رفسنجانی در گفت و گو با خانه خشتی:

مداحان در مراسم عزاداری به مردم بصیرت دهند

  • شناسه خبر: 49102
مداحان در مراسم عزاداری به مردم بصیرت دهند

ذاکر پیشکسوت رفسنجانی گفت: امروز دشمنان، اسلام و ولایت فقیه را هدف خود قرار داده اند، پس مداحان و ذاکران به گوش باشند و در نوحه خوانی هایشان به مردم بصیرت دهند.

خانه » مداحان در مراسم عزاداری به مردم بصیرت دهند

به گزارش “خانه خشتی“، عبدالله علیزاده ذاکر پیشکسوت رفسنجانی نزدیک چهل است که ذاکری و نوحه خوانی اهل بیت(ع) و به خصوص ساالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از پدر بزرگوارش به ارث برده است و نزدیک به بیست سال است که پا به عرصه مداحی گذاشته است.

او زندگی ذاکرین اهل بیت(ع) را پر از خاطرات شیرینی می بیند که در مجالس ایشان پیش می آید اما به گفته ی او خاطره ای شیرین تر از این نیست که ائمه دست اینان را گرفته و به سرای خود راه داده اند.

علیزاده در گفت و گو با خانه خشتی، به نقشه شوم دشمن در این عصر اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان، اسلام و ولایت فقیه را هدف خود قرار داده اند، پس مداحان و ذاکران به گوش باشند و در نوحه خوانی هایشان به مردم بصیرت دهند و سعی کنند تا اشعار با معنی و مفهوم را بیان کنند.

او با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به پیرغلامان اهل بیت(ع) ادامه داد: پیرو منویات رهبری مداحان باید از سروده ها و اشعاری که باعث تفرقه بین مردم می شود پرهیز نمایند.

وی همچنین به پیشرفت کانون مداحان شهرستان اشاره کرد و افزود: با عنایت خداوند و به همت سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان این کانون به سمت و سوی خوبی در حال حرکت است.

علیزاده در پایان با اشاره به اهداف امام حسین(ع) در کربلا ، خاطرنشان کرد: اباعبدالله الحسین(ع) به خاطر دین، قرآن و نماز کشته شد، حال که در آستانه محرم قرار گرفته ایم ما نیز به خود بیاییم و زینبی وارد میدان عمل شویم .

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بصیرت خانه خشتی ذاکر رفسنجان نوحه خوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان