محاکمه اولین رییس جمهور منتخب مصر به اتهام جاسوسی

  • شناسه خبر: 37469
محاکمه اولین رییس جمهور منتخب مصر به اتهام جاسوسی

رییس جمهور برکنار شده مصر روز سه شنبه به محل برگزاری جلسات دادگاه جنایی قاهره واقع در دانشکده پلیس منتقل شد. به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، محمد مرسی که توسط بالگرد به محل دادگاه منتقل شد همراه با ۳۵ متهم دیگر از سران و اعضای تشکیلات اخوان المسلمین در ارتباط […]

خانه » آخرین اخبار » محاکمه اولین رییس جمهور منتخب مصر به اتهام جاسوسی
رییس جمهور برکنار شده مصر روز سه شنبه به محل برگزاری جلسات دادگاه جنایی قاهره واقع در دانشکده پلیس منتقل شد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، محمد مرسی که توسط بالگرد به محل دادگاه منتقل شد همراه با ۳۵ متهم دیگر از سران و اعضای تشکیلات اخوان المسلمین در ارتباط  پرونده جاسوسی محاکمه خواهد شد.
متهمان این پرونده به اتهام جاسوسی با کمک سازمان ها و طرف های خارج از کشور، افشای اسرار امنیت ملی و هماهنگی با سازمان های موسوم به “جهادی” در داخل و خارج مصر با هدف انجام عملیات تروریستی در خاک مصر محاکمه می شوند.
از متهمان پرونده جاسوسی ۲۰ نفر در قید بازداشت هستند که بارزترین چهره آنها بعد از محمد مرسی، محمد بدیع رئیس اخوان المسلمین مصر، است و ۱۶ تن از متهمان نیز فراری هستند که دادستانی دستور بازداشت آنان را صادر کرده است.
از دیگر اتهامات این ۳۶ تن، پشتیبانی مالی از اقدامات تروریستی، آموزش نظامی برای محقق کردن اهداف تشکیلات بین المللی اخوان و خدشه دار کردن استقلال، وحدت و تمامیت ارضی مصر است.

برچسب ها:
محاکمه اولین رییس جمهور منتخب مصر به اتهام جاسوسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان