لوکس ترین ترن های دنیا +عکس

  • شناسه خبر: 46438
لوکس ترین ترن های دنیا +عکس

قطار لوکس ونیز در ایتالیا تردد دارد و به عنوان لوکس ترین قطار دنیا شناخته می شود. این قطار با یک طراحی مربوط به سال ۱۹۲۰ ساخته شده است و تنها برای سفری ۶ روزه طراحی شده است.

خانه » آخرین اخبار » لوکس ترین ترن های دنیا +عکس
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران، سفر با قطارهای لوکس می تواند آرزوی هر مسافری باشد چرا که در طول مسیر شما راحت خواهید بود و می توانید از بهترین امکانات استفاده کنید. این قطارها معمولا سفری رویایی را برای شما فراهم می کنند و معمولا هزینه زیادی را در پی خواهد داشت. از قطارهای لوکس تعداد زیادی در دنیا تردد ندارد و در ادامه بهترین و معروف ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.Venice Simplon Orient

این قطار در ایتالیا تردد دارد و به عنوان لوکس ترین قطار دنیا شناخته می شود. این قطار با یک طراحی مربوط به سال ۱۹۲۰ ساخته شده است و تنها برای سفری ۶ روزه طراحی شده است. در طول این شش روز مسافرین می توانند در کوپه های لوکس این قطار اقامت کنند، از ریل اختصاصی و مسیر رویایی لذت ببرند و در بهترین رستوران قطاری دنیا وعده های غذایی را میل کنند. این قطار به خاطر یکی از داستان های مشهور آگاتا کریستی از سری مجموعه های پوآرو شهرت پیدا کرده است. مسئولین این قطار سالانه کلاس هایی را برای شرکت های مختلف راه آهن برگزار می کنند تا سیستم پذیرایی آن ها تقویت کنند.

Golden Eagle Trans-Siberian Express

خط آهن عقاب طلایی یکی از مشهورترین خطوط راه آهن در دنیاست. این خط با استفاده از یک قطار لوکس سفری بی نظیر را برای مسافرین به همراه خواهد داشت. این خط در سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرد و تا به امروز همیشه میان لوکس ترین ترن های دنیا قرار داشته است. دکور زیبا، محیط دلنشین و مهمتر از همه منظره های خارق العاده از سیبری از جمله مهمترین نکاتی است که باید در مورد این خط راه آهن بیان کرد.

Maharaja Express

در سال ۲۰۱۲ خط راه آهن لوکس هندوستان به عنوان با کیفیت ترین و بهترین خط راه آهن دنیا انتخاب شد. این خط در شمال هند کار می کند و فرهنگ مردم این کشور به همراه زیباترین مناطق گردشگری را به مسافرین نشان می دهد. این قطار تنها قادر به حمل ۸۸ مسافر است و مهمترین دلیل شهرتش به خاطر رستوران های بی نظیری است که درون قطار وجود دارد. هر کدام از این رستوران ها بهترین غذاهای دنیا را با بالاترین کیفیت سرو می کنند و دکوراسیون رستوران ها با کمک خلاق ترین طراحان و نقاشان چیده شده است.

Royal Scotsman

این خط راه آهن در هر سفر تنها می تواند ۳۶ مسافر را جابجا کند ولی برای همین افراد خارق العاده ترین مناظر و سرویس ها را در نظر گرفته است. در طول سفر شما کوه ها و مناظر بی نظیری را می بینید که شاید هیچ کجای دنیا دیده نشود. این قطار از قلب اسکاتلند گذشته و به انگلستان می رسد. برای هر کابین یک دستشویی و حمام با اب گرم اختصاصی به همراه اتاقی مخصوص مطالعه و انجام کارهای روزمره در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان