حقیقت پور در گفت و گو با "خانه خشتی":

قطعنامه اتحادیه اروپا فضولی سیاسی در امور ایران است/ دولت موضع گیری قاطع داشته باشد

  • شناسه خبر: 36642
قطعنامه اتحادیه اروپا فضولی سیاسی در امور ایران است/ دولت موضع گیری قاطع داشته باشد

 نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: اقدامات اتحادیه اروپا خودسر، غیرقانونی و نامشروع می باشد. منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با “خانه خشتی”، درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران، این قطعنامه را یک فضولی سیاسی اتحادیه اروپا در امور ایران دانست و گفت. امروز اتحادیه […]

خانه » آخرین اخبار » قطعنامه اتحادیه اروپا فضولی سیاسی در امور ایران است/ دولت موضع گیری قاطع داشته باشد

 نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: اقدامات اتحادیه اروپا خودسر، غیرقانونی و نامشروع می باشد.

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با “خانه خشتی”، درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران، این قطعنامه را یک فضولی سیاسی اتحادیه اروپا در امور ایران دانست و گفت. امروز اتحادیه اروپا محکوم به دخالت در مسائل داخلی کشورهاست، او با چه حکم و قانونی در تعیین سرنوشت کشورها دخالت می کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: اتحادیه اروپا در جابه جایی حکومت اکراین شرکت کرده است و اجازه نمی دهد مردم این کشور برای خودشان تعیین سرنوشت کنند که این کار به طور کامل محکوم است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم با اشاره به انتخابات شهرداری فرانسه و حضور ۱۲ درصدی مردم در آن خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی به ظاهر خود را دموکراسیک نشان می هد و مردم آنها با دولت هایشان قهر هستند.

وی تصریح کرد: اقدامات اتحادیه اروپا خودسر، غیرقانونی و نامشروع می باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تجدید نظر دولت در لبخندهای اشتون را لازم دانست وگفت: در پشت آن لبخندها، این دخالت ها و جسارت ها وجود دارد.

وی تاکید کرد : دولت در این زمینه موضع گیری قاطع داشته باشد و از منافع جمهوری اسلامی دفاع نماید.

حقیقت پور مجلس را بلندگوی مردم برشمرد و اظهار داشت: مجلس در این رابطه موضع گیری داشته است و به طور حتم پس از تعطیلات نیز با حضور سایر اعضای مجلس این موضع گیری شدیدتر خواهدبود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان