امام جمعه رفسنجان:

فعال سازی بخش خصوصی، تحول شهرستان رفسنجان را به دنبال دارد

  • شناسه خبر: 42201
فعال سازی بخش خصوصی، تحول شهرستان رفسنجان را به دنبال دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: فعال سازی بخش خصوصی، تحول شهرستان رفسنجان را به دنبال دارد.

خانه » آخرین اخبار » فعال سازی بخش خصوصی، تحول شهرستان رفسنجان را به دنبال دارد

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در نشست مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و شورای مشورتی توسعه شهرستان رفسنجان ایجاد همدلی و همگرایی در سطح استان را از برنامه های ویژه و بی نظیر در سطح کشور عنوان کرد و گفت: این همدلی و همراهی در میان مسئولین رده های اجرایی شهرستان رفسنجان وجود دارد و شاهد حضور تدریجی سرمایه گذاران دلسوز رفسنجانی هستیم.

رمضانی پور افزود: رودربایستی ها و تعارفات را باید کنار گذاشت و به جای تمجیدهای بیجا نسبت به یکدیگر، جلسات انتقادی به صورت پرسش و پاسخ جایگزین شود.

وی ادامه داد: مدیر موفق کسی است که با برطرف ساختن موانع، احساس همراهی با سرمایه گذار را ایجاد کند تا ضمن حمایت وی، به خواست خداوند، توسعه شهرستان تحقق یابد.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز همپای همه مسئولین است و حتی به سران سه قوه و مجلس شورای اسلامی دستور خاص دادند که اگر قوانین مزاحمی وجود دارد، اصلاح و مرتفع شود.

وی اظهار داشت: باید در این موقعیت خاص و در این فرصت به وجود آمده، کمبودهای گذشته را جبران و همپای مدیران استان و شهرستان، با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های رفسنجان، بخش خصوصی را فعال و به تحول شهرستان کمک کنیم.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: با توجه به توان بالای بخش خصوصی و با وجود درآمد بیش از هزار میلیارد تومان پول در رفسنجان، زمینه کارهای بزرگ در این شهرستان وجود دارد که با استعانت از خداوند متعال و با حضور سرمایه گذاران و حمایت مدیران، عملی خواهد شد.

برچسب ها:
استاندار امام جمعه رفسنجان بخش خصوصی رفسنجان ستاد مثلث توسعه اقتصادی سرمایه گذاران سفر استاندار کرمان به رفسنجان کرمان مدیران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان