کارشناس پیشگیری بهزیستی خبر داد:

فعالیت قانونی ۳ کمپ و یک مرکز ترک اعتیاد در رفسنجان

  • شناسه خبر: 42998
فعالیت قانونی ۳ کمپ و یک مرکز ترک اعتیاد در رفسنجان

کمپ های رهایی، مهرورزان و رشد تحت نظارت اداره بهزیستی رفسنجان فعالیت می کنند که به ترتیب در احمدیه، بلوار جمهوری و جاده رفسنجان – کرمان واقع شده اند.

خانه » آخرین اخبار » فعالیت قانونی ۳ کمپ و یک مرکز ترک اعتیاد در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، کارشناس پیشگیری بهزیستی نیز از وجود ۳ کمپ مجاز در رفسنجان خبر داد و گفت: کمپ های رهایی، مهرورزان و رشد تحت نظارت اداره بهزیستی رفسنجان فعالیت می کنند که به ترتیب در احمدیه، بلوار جمهوری و جاده رفسنجان – کرمان واقع شده اند.

ناهید حسینی تأکید داشت: کمپ های واقع در احمدآباد رضوی و عباس آباد آقا غفور غیر مجاز شناسایی شده اند و از اداره بهزیستی مجوز فعالیت ندارند.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال، آمار مراجعین به کمپ های ترک اعتیاد رفسنجان ۳۰۸ نفر بوده است.

محمدرضا حسینی مؤسس مرکز ترک اعتیاد مهر رضا نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این مرکز که تحت نظارت بهزیستی فعالیت خود را آغاز نموده است، تنها مرکز MMT رفسنجان می باشد که با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر در مکانی به مساحت ۹۰ متر مربع واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز توانایی درمان مصرف کنندگان انواع مواد مخدر را داراست، گفت: هزینه درمان مراجعین ماهیانه ۱۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد و بیماران بی بضاعت و مددجویان بهزیستی از تخفیف ویژه برخوردار می شوند.

اداره بهزیستی رفسنجان با دارا بودن ۴۲ مهد کودک، و یک مرکز نگهداری کودکان با ۲۳ کودک، یک مرکز توانبخشی معلولین، ۶ مجتمع شهری و روستایی، ۴ مرکز ترک اعتیاد، یک مرکز مشاوره، یک مرکز مشاوره ژنتیک، یک کلینیک مددکاری، بیش از ۳ هزار معلول و ۴۵ زن سرپرست خانوار تحت پوشش دارد.

برچسب ها:
اعتیاد بهزیستیر رشد فسنجان کمپ ترک اعتیاد مهر رضا مهرورزان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان