یاداشت/هوشنگ حمزه نژاد:

طعم غیرت و شرف

  • شناسه خبر: 37024
طعم غیرت و شرف

مردم مسلمان ایران در طول ۳۴ سال گذشته با تمام وجود احساس کرده اند که اگر قدرت و توان لازم را برای دفاع از کشور نداشته باشند، صرفا با امید به قطع نامه های بین المللی به امنیت پایدار نمی رسند.  به گزارش “خانه خشتی” به نقل از وبلاگ هوشنگ نیوز ، متاسفانه در این […]

خانه » آخرین اخبار » طعم غیرت و شرف

مردم مسلمان ایران در طول ۳۴ سال گذشته با تمام وجود احساس کرده اند که اگر قدرت و توان لازم را برای دفاع از کشور نداشته باشند، صرفا با امید به قطع نامه های بین المللی به امنیت پایدار نمی رسند. 

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از وبلاگ هوشنگ نیوز ، متاسفانه در این برهه از زمان با وجود اراده عمومی در بین مردم و دولت مردان کشورمان برای بر قراری صلح و دوستی در بین ملت ها بویژه کشورهای غرب آسیا، تعدادی از کشورهای زورگوی جهان در اردوگاه نظام سلطه علی رغم ادعای دروغین و ظاهری خودشان مبنی بر صلح طلبی و حقوق بشر، باعث و بانی بسیاری از جنگ ها و از میان رفتن صلح و امنیت جهانی شده اند.طعم غیرت و شرف

جهان خواران نظام سلطه با تفسیر به رای کردن قوانین بین المللی و مفاهیم مورد توافق جامعه جهانی مانند صلح، دموکراسی، حقوق بشر و…منافع خودشان را تامین و برقرار می نمایند.

آیا صلح جهانی با شرایط فعلی که تعدادی کشور سلطه گر و قدرت طلب که در سازمان ملل با زیاده خواهی برای خودشان حق وتو منظور کرده اند و از سویی با نابرابری های اقتصادی در عموم مردم جهان و…به معنی واقعی آن در دسترس است؟

آیا گروه ۱+۵ به غیر از شکست دادن انقلاب اسلامی، خاموش کردن بیداری اسلامی و دست یابی به منافع از دست رفته خود در منطقه غرب آسیا و ایران بدنبال چیز دیگری است؟

آیا سرک کشیدن ۱+۵ از  به مقوله موشکی کشورمان که به نوعی یکی از قوا و پتانسیل های بازدارندگی دشمن در طمع به مرز و بوم کشور می باشد و یا رفتن به سمت هیا هوی تبلیغاتی برای حقوق بشر جز تقویت دشمنان نظام و تضعیف سیستم دفاعی کشور است؟

نمایندگان ملت ایران در ژنو باید بدانند حیثیت امروز اسلام، نظام و کشور بستگی به مواضع مقتدرانه آنان در توافقات با گروه ۱+۵ با نگاه به ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های حضرت امام، شهدا و رهبری نظام است تا طعم غیرت و شرف برای همیشه در زائقه ایران و ایرانیان بماند.

هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
12 فروردین نقطه عطف انقلاب اسلامی مردم ایران بود ایران در ژنو پرونده صلح آمیز هسته ای حقوق بشر خانه خشتی دشمنان نظام رفسنجان طعم غیرت و شرف هوشنگ حمزه نژاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان