رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان:

سرانه مصرفی آب در رفسنجان بیش از متوسط کشوری است/ صرفه جویی ۱۰ درصدی هر خانواده، از بحران آب جلوگیری می کند

  • شناسه خبر: 42137
سرانه مصرفی آب در رفسنجان بیش از متوسط کشوری است/ صرفه جویی ۱۰ درصدی هر خانواده، از بحران آب جلوگیری می کند

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان گفت: سرانه مصرفی آب در رفسنجان بیش از متوسط کشوری است.

خانه » آخرین اخبار » سرانه مصرفی آب در رفسنجان بیش از متوسط کشوری است/ صرفه جویی ۱۰ درصدی هر خانواده، از بحران آب جلوگیری می کند

به گزارش “خانه خشتی”، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، از وجود ۵۲ هزار انشعاب در رفسنجان خبر داد و گفت:از این انشعابات، ۸۰ درصد در مصرف خانگی و مابقی در بخش های تجاری، بهداشتی، آموزشی و … استفاده می شود.

عباس سالاری پور در ادامه حجم مخازن آب در رفسنجان را ۴۳ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲۱ حلقه چاه در دشت سعید آباد و جنوب شهر بردسیر وجود دارد که از آن برای تأمین آب رفسنجان استفاده می شود.

وی افزود: روزانه ۳۴ هزار متر مکعب آب در رفسنجان استفاده می شود و متوسط مصرف هر انشعاب در بخش خانگی ۲۰ متر مکعب است.

سالاری پور اظهار داشت: سرانه مصرف روزانه برای هر نفر در رفسنجان بر اساس سرانه جمعیت رفسنجان، ۲۵۰ لیتر است که ۱۰۰ لیتر بیشتر از مصرف سرانه کشوری به ازای هر نفر است.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان متوسط نرخ پرداختی شهروندان برای هر متر مکعب  کاربری خانگی را ۲۸۰۰ ریال بیان کرد و گفت: این رقم برای آن دسته از کاربرانی که در ماه ۲۰ متر مکعب مصرف دارند، با توجه به  افزایش قیمت آب در سال گذشته در نظر گرفته شده است، که نشان می دهد آب جزو مظلوم ترین حامل های انرژی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مشکل کمبود آب نداشته ایم و تمامی قطعی های آب ناشی از مشکلات شبکه ای بوده است.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان هم چنین از راه اندازی سیستم دریافت قبض آب بهای مشترکین از طریق پیامک خبر داد و گفت: مشترکین با ارسال شماره پرونده مندرج بر روی قبض آب خود به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۳۱۱۱۱ می توانند کلیه اطلاعات قبض خود به همراه آخرین بدهی پرداختی را دریافت کنند.

عباس سالاری پور در ادامه از شهروندان خواست جهت ایراد انتقادات و پیشنهادات و یا ارائه گزارش در خصوص قطعی آب و یا انشعابات غیر مجاز در رفسنجان با شماره های ۱۲۲ و یا ۸۲۲۴۹۴۳ و ۳ – ۸۲۲۱۰۰۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان رییس هیئت مدیره و مدیر عامل اداره آب و فاضلاب رفسنجان: سرانه مصرفی آب قبض آب بها مشترکین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان