ادامه ی ادبیات رئیس جمهور در رسانه های اصلاح طلب ؛

سخنان سید حسن خمینی در رفسنجان تیتر اصلی روزنامه های اصلاح طلب

  • شناسه خبر: 52710
سخنان سید حسن خمینی در رفسنجان تیتر اصلی روزنامه های اصلاح طلب

سخنان سید حسن خمینی در رفسنجان تیتر اصلی و مشترک روزنامه های اصلاح طلب در روز یکشنبه شد.

خانه » آخرین اخبار » سخنان سید حسن خمینی در رفسنجان تیتر اصلی روزنامه های اصلاح طلب

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا  ؛ سید حسن خمینی چند روز گذشته برای حضور در سومین سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه ی فقید رفسنجان در  شهرستان رفسنجان حضور پیدا کرد.

سخنان وی در جمع مردم رفسنجان تیتر  اصلی رسانه های اصلاح طلب در روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه است ، این رسانه ها در اقدامی تفرقه افکنانه و در ادامه ی توهین های انجام شده به منتقدام سعی کرده اند تا با تاکید بر روی برخی سخنان وی منجمله ” تازه از راه رسیده ها چهره های قدیمی را منکوب می کنند ـ آفتاب” و ” به بهانه ی دین داری آزادی های مشروع مخدوش نشود ـ اسرار ” همچنان فشار خود را بر منتقدان ادامه دهند.

روزنامه ی اعتماد نیز با انتشار تصویری از وی در حال سخنرانی و فرزندش نوشته است : بمباران تبلیغاتی تازه به راه رسیده ها علیه چهره های انقلابی , روزنامه ی آرمان نیز در تیتر اصلی خود نوشت : تلاش کنیم کینه ها برداشته شود و همچنین روزنامه ی ابتکار به نقل از سید حسن خمینی این چنین تیتر زد : هاشمی کم کسی نیست.

این اقدام در حالی صورت گرفت که رئیس جمهور نیز در روزدانشجو در جمع دانشجویان با ادبیاتی منتقدان را گروهی تازه به دوران رسیده خواند.

انتهای پیام /

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سخنان سید حسن خمینی در رفسنجان تیتر اصلی روزنامه های اصلاح طلب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    جناب سید حسن آقا لطفا یه بار دیگه وصیت نامه حضرت امام را بخوان. مخصوصا بند آخر وصیت نامه را. حضرت امام ره بارها فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد. لطفا شفاف بگویید عملکرد آقای هاشمی در ایام فتنه چه معنای داشت؟ ...بودم بودم حساب نیست. ماجرای مک فارلین هم بگو؟....زبیر بن عوام هم از مؤمنين قبل الفتح بوده است. کسی منکر گذشته آقای هاشمی نيست، صحبت از الآن است که بسياری از ارزش های کسب شده دوران جهاد و انفاق قبل الفتح را حبط کرده است...راستی ... امام یه نکته مهمی هم گفته بود در مورد اینکه ملاک شناخت افراد، حال فعلی اونهاست منتها شما که وظیفه نشر اون رو دارید در خواب غفلت به سر میبرید

    محسن

    در پاسخ به اناری جاباز: در ديداري خصوصي در سال دوم انقلاب ، علامه گزارشي از موسسه «در راه حق» خدمت امام مي دهند با اينكه به تعبير علامه« همه در حوزه با کارهایی که انجام می دادیم، موافق نبودند و کسانی بودند که دوست نمی داشتند که غیر از همین کارهای جاری حوزه، کار دیگری صورت بگیرد»...امام عنايتي ويژه نموده و فرمودند:" این جا را توسعه دهید، من تا زنده هستم، خودم بودجۀ آن را می پردازم."

    اناری جانباز

    این دقیقا کلا م امام است درصحیفه نور ومنشور روحانیت میفرماید ولایتی های بی ولایت حجتیه ای هایی(موسسه در راه حق قم =موسسه امام خمینی امروزی=آقای مصباح ویارانش)که اعتصاب چراغانی نیمه شعبان ۵۷را به نفع شاه شکستند وهرگونه مبارزه سیاسی راحرام میدانستند….امروز انقلابی تر ازانقلابیون به صحنه امده اندپس به زعم شما امام هم اشتباه کرد که چنین گفت ای کاش یکنفر پیدا می شد وپیامهای سال ۶۷و۶۸ امام راتفسیر میکرد انوقت معلوم می شد خط امامی کیست انقلابی کیست وچه کسی سرسفره اماده نشسته وکاسه داغتر ازاش شده

    ایرانی

    اقایی که نظر دادین این فرد نوه اون کسی هست که انقلاب جمهوری اسلامی ایران را اوردهمچین کسی نیست که تازه ازرا رسیده باشداز همان کودکی خود وخانوادهاش برای این انقلاب کار کردن ومیکنن

    محسن

    کاش همینقدری که برای هاشمی دلسسوزی می کنید،در دفاع از ولایت هم در دوران فتنه ها همینطور از خودتون مایه می گذاشتید، قربون امام خمینی(ره) برم که چه جور به اسم ایشون....هی ولش کن حرف زیاده....

    سعید

    خدا رحم کرد امام خمینی به رحمت خدا رفت و گرنه روزگارشون با یادگارشون فرقی نداشت الان.

    ستاره

    اونوقت خود این آقای تازه به دوران رسیده نیست؟ ایشون کجا و کی برای انقلاب فعالیت کردن جز در فتنه که چپ و راست با محمد خاتمی دیدارها و نشست ها میذاشتن . کیه که نفهمه همه این سرو صداها واسه انتخابات مجلسه که بخوان نماینده هاشون رو بکارن. اول ببینید مردم از همین عملکرد یکسال و نیمه شما راضی هستن بعد حرف از انتخابات بزنید. رفسنجان که خوبه. تو شهر کوچیک ما "نور" برای رای آوردن رییس دانشگاه آزاد نور فایزه هاشمی که از سران فتنه بود و الان با وثیقه آزاده اومده سخنرانی کرده . دارن خودشونو واسه مجلس میکشن!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان