امام جمعه موقت تهران در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

ستون فقرات اعتلای ایران اسلامی، رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) است

  • شناسه خبر: 53155
ستون فقرات اعتلای ایران اسلامی، رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) است

امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که اعتلای دین را می خواهند باید در پی تقویت ولایت باشند و اگر اعتلای ایران را هم می خواهند باید بدانند که امروز ستون فقرات این اعتلای رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (معظم له) هستند.

خانه » آخرین اخبار » ستون فقرات اعتلای ایران اسلامی، رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) است

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی” ، عنصر ولایت مداری را رمز وحدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: جبهه یکپارچه ولایت مدار بود، فرمایش امام راحل آخرین کلام و فصل الخطاب بود، اینگونه نبود که ولایت سخنی را بگوید و کسانی در مقابل آن موضع بگیرند.

وی افزود: متاسفانه امروز در برخی مواضع ما شاهدیم که افرادی حریم ولایت را نگه نمی دارند، این پدیده در زمان امام(ره) نبود که کسانی بیایند و مستقیما در برابر مواضع ولایت موضع بگیرند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: کسانی که اعتلای دین را می خواهند باید در پی تقویت ولایت باشند و اگر اعتلای ایران را هم می خواهند باید بدانند که امروز ستون فقرات این اعتلای رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (معظم له) هستند.

وی ایمان، اعتقاد به خدا و داشتن انگیزه در عرصه دفاع از دین را دومین عنصر رمز وحدت رزمندگان در جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: در جبهه ها عشق به خدا و آرمان های دینی موج میزد، از هر رزمنده ای که پا به جبهه می گذاشت میپرسیدی که چرا به اینجا آمدی با صراحت پاسخ میداد برای دفاع از دین و نظام دینی آمده ام.

.آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری.آنان که موضع ولایت در برابر فتنه را می دانند و به صراحت از فتنه گران حمایت میکنند، عملا در این حوزه ضدیت با مواضع ولایت دارند

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به مواضع روشن رهبر فرزانه انقلاب در برابر سران فتنه خاطر نشان کرد: از آغار فتنه ۸۸ تاکنون رهبری ده ها بار از فتنه و آثار زیان بار و ضربه های آن و خیانت های فتنه گران گفته اند و امروز کسی نمی تواند مواضع صریح رهبری در این رابطه را انکا رکند.

وی تصریح کرد: اینکه بعضی ها بگویند آقا آمریکا و انگلیس را از سران فتنه می دید آری این فتنه یک سر خارجی هم داشت؛

آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، منافقین، سلطنت طلبان همه از این فتنه حمایت کردند، ولی آیا این فتنه راس داخلی نداشت؟

مثل اینها مثل آن است که کلوا واشربو را می خوانند و ولاتسرفو را فراموش می کنند.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: رهبرفرزانه انقلاب اینهمه فتنه گران را نکوهش کردند یعنی آن بدنه ای که به خیابان آمدند را نکوهش کردند یا آنهایی که بیانیه های آتشین می دادند و مردم را به اجتماع می خواندند و آنها را عملا به شورش می خواندند؟

وی بیان رهبری در مقابل فتنه را صریح و روشن دانست و تفزود: کسانی که این موضع ولایت را می دانند و به صراحت از فتنه گران حمایت میکنند، اینها عملا در این حوزه ضدیت با مواضع ولایت دارند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد جواد

    ایول سید احمد مگر اینکه شما صریح از مواضع رهبری دفاع کنید بقیه که خواب تشریف دارند...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان