سازمان های مردم نهاد برای رفع آسیب ها و توسعه شهرستان بکوشند

  • شناسه خبر: 46789
سازمان های مردم نهاد برای رفع آسیب ها و توسعه شهرستان بکوشند

فرماندار رفسنجان برنامه ریزی برای شهرستان را در کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه و پیشرفت شهرستان مناسب دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد برای رفع آسیب ها و توسعه شهرستان بکوشند.

خانه » آخرین اخبار » سازمان های مردم نهاد برای رفع آسیب ها و توسعه شهرستان بکوشند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان صبح امروز در نشست هماهنگی با سازمان های مردم نهاد رفسنجان با اشاره به توانایی این سازمان ها برای پیشبرد اهداف شهرستان و کمک به توسعه شهری، اظهار داشت: با نظارت گروه های علمی و تخصصی و تبدیل آن ها به اتاق فکر و استفاده از ابزارهای خصوصی برای اجرای برنامه های دولت، می توان از پتانسیل نهادها به نحو احسن استفاده کرد.

حمید ملانوری ادامه داد: شهرستان رفسنجان با دارا بودن ۱۱ مرکز دانشگاهی و ۷ حوزه علمیه و هم چنین حدود ۴۵ هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم و استاد دانشگاه از توانایی بالقوه در تعلیم و علم آموزی برخوردار است.

وی درگیری تک تک مردم در بحث تعلیم و تربیت را حرکت جهادی بزرگی دانست و گفت: برای حراست از علم و دانش، باید در این جبهه رقابت کنیم.

فرماندار رفسنجان تشکیل سازمان های مردم نهاد و توسعه آن ها در اجرای برنامه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را مؤثر خواند و افزود: ورود به این مسائل، نیازمند فعالیت جدی این سازمان هاست.

وی توجه به میراث فرهنگی و گردشگری و استفاده از صنعت توریسم را از مواردی بیان کرد که مورد توجه شهرستان است و اظهار داشت: وجود مناطق گردشگری و آثار تاریخی قابل توجه و موقعیت جغرافیایی مناسب، موجب خلق ثروت از این سرمایه ها خواهد شد.

ملانوری توجه به اشتغال و سرمایه گذاری را از دیگر مباحث مورد توجه سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی ۱۳ هزار بیکار در رفسنجان و تولید شغل باید همت کنیم.

وی ادامه داد: ما در شهرستانی با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت قرار داریم که از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دارای ویژگی های خاص می باشد و فعالان بسیاری را در این زمینه ها دارد و شرکت در این صحنه ها نیازمند حضور همه فعالان و تأثیرگذاران می باشیم.

ملانوری برنامه ریزی برای شهرستان را در کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه و پیشرفت شهرستان مناسب دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد برای رفع آسیب ها و توسعه شهرستان بکوشند.

وی در ادامه از تبدیل سازمان های مردم نهاد به اتاق فکر ابراز خرسندی کرد و گفت: برای انجام کارهای فرهنگی نیاز به متخصص داریم تا ضمن انجام کار جمعی، از توان سازمان برای پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کنیم.

برچسب ها:
اجتماعی اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سازمان های مردم نهاد فرماندار رفسنجان فرهنگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان