فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد:

رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 46036
رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس در رفسنجان برگزار می شود

رژه نیروهای مسلح روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در بلوار طالقانی رفسنجان با سخنرانی سردار مصدقی فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، این نعمت بزرگ را نشان دهنده قدرت جامعه اسلامی دانست و گفت: جنگ علاوه بر اینکه میدان آزمایش بود، دانشگاهی محسوب می شد که در آن زمان سخت توانست پایه های نظام را مستحکم نماید.

وی افزود: بیداری اسلامی شکل گرفته در زمان کنونی، از روحیه های بسیجی و مقاومت ایران اسلامی نشأت گرفته است.

فرماندار ویژه رفسنجان ادامه داد: پاسداشت ایام دفاع مقدس و دهه فجر در کشور ما نکته بسیار مهم و ارزشمندی است که باید به آن توجه کرد و نسل جدید را با آن آشنا نمود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های متنوعی که به مناسبت این ایام در سطح شهرستان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها از سوی نیروهای نظامی و سایر ادارات برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اولین روز هفته دفاع مقدس گفت: رژه نیروهای مسلح روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در بلوار طالقانی با سخنرانی سردار مصدقی فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور و با حضور مسئولین ادارات برگزار خواهد شد.

سرهنگ اسدی ادامه داد: برنامه های هفته دفاع مقدس تا ششم مهر ماه ادامه خواهد داشت و شامل غبارروبی قبور شهدای رفسنجان در روز پنج شنبه سوم مهر ماه هم زمان با شهادت امام محمد تقی (ع)، شرکت نیروهای کادر نظامی در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه آسیب های ماهواره، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و یادواره شهدا می باشد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان