مدیر کل اداره امور خیریه و اوقاف استان کرمان مطرح کرد:

روحیه خیرخواهی مردم رفسنجان در زمینه وقف روز به روز افزایش می یابد

  • شناسه خبر: 53212
روحیه خیرخواهی مردم رفسنجان در زمینه وقف روز به روز افزایش می یابد

حجت الاسلام قاسمی نژاد گفت: تعاون و همکاری بین مردم شهرستان فوق العاده است و از ابتدا تا کنون نقش بسزایی در امور وقف داشته اند.

خانه » آخرین اخبار » روحیه خیرخواهی مردم رفسنجان در زمینه وقف روز به روز افزایش می یابد

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن اشاره به روحیه خیرخواهی مردم شهرستان رفسنجان و این منطقه، اظهار داشت: تعاون و همکاری بین این مردم فوق العاده است و از ابتدا تا کنون نقش بسزایی در امور وقف داشته اند و این امر روز به روز افزایش می یابد.

وی با بیان وقف های جدیدی که امروز رونمایی شد ، افزود: در آستانه رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) بااین عمل تحول بزرگی در شهرستان اتفاق افتاد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان وقف های صورت گرفته را در کشور از نظر ارزش و حجم فوق العاده و کم نظیر عنوان کرد و گفت: وقف های انجام شده در زمینه نیات افراد شکل گرفت که یکی از آنها راجع به قرآن کریم و نشر معارف بود.

وی وقفی که در زمینه اجرای معارف مذهب تشییع و مذهب امام صادق (ع) صورت گرفت را حق بزرگی به جامعه تشییع دانست و افزود: توجه کنیم فرهنگ امام صادق (ع) ترویج یابد و مردم بیشتر از این معارف استفاده کنند.

حجت الاسلام قاسمی نژاد وقف در حوزه سلامت، درمان، بهداشت، آموزش و امنیت را کار بزرگی در کشور دانست و یادآور شد: نگاه واقف این است که در حوزه های امنیتی نیز موقوفات وارد شوند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد: در هفته وقف معرفی وقف و اوقاف اساس کار است و با این جهت دهی باید مردم بسوی فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (معظم له) رهنمون شوند که وقف توسعه و ترویج یابد.

وی با تأکید به آشنایی بیشتر مردم با آثار وقف، گفت: مردم در زمینه های مختلف وقف از جمله موضوعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، علمی، تحقیقاتی، بهداشت، درمان و محیط زیست وارد شوند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات و همایشات همه واقف باشیم، برپایی ایستگاه ها و مشاوره های وقف، تجلیل از افراد وقف کننده و کارهای فرهنگی مانند اعزام مبلغ و برگزاری عزاداری اهل بیت (ع) از جمله اقدامات در دستور کار این اداره در هفته وقف می باشد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حجت الاسلام محمد قاسمی نژاد خانه خشتی رفسنجان رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان هفته وقف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان