10 ماه اسارت در سوریه چگونه گذشت؟

روایت خبرنگار فرانسوی از اسارت در سوریه +تصاویر

  • شناسه خبر: 37499
روایت خبرنگار فرانسوی از اسارت در سوریه +تصاویر

روزنامه‌نگار فرانسوی که به مدت ۱۰ ماه در سوریه در اسارت تروریست‌ها بود، درباره جزئیات مدت اسارتش توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “نیکولا اینان” یکی از ۴ روزنامه نگار فرانسوی که به دست تروریست ها در سوریه ربوده شد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » روایت خبرنگار فرانسوی از اسارت در سوریه +تصاویر
روزنامه‌نگار فرانسوی که به مدت ۱۰ ماه در سوریه در اسارت تروریست‌ها بود، درباره جزئیات مدت اسارتش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “نیکولا اینان” یکی از ۴ روزنامه نگار فرانسوی که به دست تروریست ها در سوریه ربوده شد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ گفت: پس از آن که در ۲۲ ژوئن سال گذشته ربوده شد، توانست بگریزد، اما بعد از سه روز دوباره به دام تروریست ها افتاد.

اینان که خبرنگار مجله “لوپوینت” است، می افزاید: در مدت اسارتم به ۱۰ مکان مختلف منتقل شدم و اسرای دیگر را از نزدیک دیدم، مخصوصا “پی یر تورس” که خیلی زود به من ملحق شد.

وی می گوید: ربایندگان ادعا می کردند که اعضای یک جنبش جهادی هستند و معمولا به ما غذای کافی نمی دادند. البته همیشه می پرسیدند که آیا غذای بیشتری می خواهیم یا نه؛ اما هرگز غذای اضافی به ما ندادند!

گفتنی است “دیدی یه فرانسوا” گزارشگر کانال یک رادیو اروپا و “ادوارد الیاس” عکاس، روز ششم ژوئن ۲۰۱۳ در شمال حلب؛ و “نیکولا اینان” خبرنگار مجله “لوپوینت” و “پی یر تورس” عکاس مستقل دو هفته بعد از آن در تاریخ ۲۲ ژوئن در الرقه توسط تروریست ها ربوده شدند.

این ۴ نفر دو روز پیش در مناطق مرزی ترکیه با سوریه پیدا شدند.

گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در ماه ژوئن سال گذشته میلادی این چهار خبرنگار فرانسوی را ربوده بود.

برچسب ها:
10 ماه اسارت در سوریه چگونه گذشت؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان