به همت کانون فرهنگی هنری شهید حسن عبداللهی

راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 44992
راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در رفسنجان

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در رفسنجان در آستانه ی افتتاح قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در رفسنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، مهدی عبداللهی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید حسن عبداللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرکز فرهنگی پژوهشی به همت پدر بزرگوار شهید حسن عبداللهی ، شادروان حاج علی عبداللهی و خانواده محترم شهید با مجوز رسمی از اداره کل کتابخانه های مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۹۱ فعالیت خود را در خصوص تهیه تجهیزات کتابخانه ای و پژوهشی، تهیه کتب، فیلم و نرم افزار تخصصی ایثار و شهادت آغاز کرد.

وی با بیان اینکه بخش های مختلف این مرکز فرهنگی را کتابخانه، پژوهشکده و کتابخانه دیجیتال تشکیل می دهد، افزود: این مرکز مجهز به ۱۴ سیستم رایانه ای می باشد که هر کدام به نام های یکی از سرداران شهید شهرستان نامگذاری شده و اطلاعات ۹۵۰ شهید شهرستان اعم از عکس، فیلم، اسناد و مصاحبه خانوده ی شهدا وجود دارد.

عبداللهی خاطر نشان کرد: در این کتابخانه ی تخصصی بیش از ۱۵ هزار عنوان کتاب در زمینه ی ایثار و شهادت جمع آوری شده است که فایل پی دی اف آنها نیز در کتابخانه دیجیتال مرکز وجود دارد.

وی همچنین از جمع آوری اطلاعات کامل جانبازان ۷۰ درصد و قطع نخاع رفسنجان خبر داد و گفت: جمع آوری اطلاعات سایر جانبازان و آزادگان رفسنجان نیز در این مرکز در دست اقدام است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید عبداللهی با بیان اینکه تاکنون چنین مرکزی در شهرستان وجود نداشته است تصریح کرد: راه اندازی چنین مرکزی این فرصت را برای جوانان و دانشجویان و اقشار مختلف قرار می دهد تا با تحقیق و پژو هش در زمینه ی شهدا هر چه بیشتر با سیرهری عملی آنان و ایثار و فداکاری آنها آشنا شوند.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری شهید حسن عبداللهی در خیابان شریعتی غربی، خیابان شهید حسین باقری، پلاک ۱۶ واقع شده است.

لازم به ذکر است که شهروندان رفسنجانی می توانند از طریق سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۴۴۰ نظرات و پیشنهادات خود را ارسال نمایند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان