فرماندار رفسنجان:

راه اندازی پرواز رفسنجان- مشهد در هفته های آتی

  • شناسه خبر: 44003
راه اندازی پرواز رفسنجان- مشهد در هفته های آتی

فرماندار رفسنجان گفت: پرواز رفسنجان – مشهد به‌ زودی در فرودگاه بین‌المللی رفسنجان راه‌اندازی می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی پرواز رفسنجان- مشهد در هفته های آتی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان صبح امروز از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی شهرستان بازدید کرد.

حمید ملانوری در حاشیه این بازدید از راه اندازی پروازهای رفسنجان – مشهد در هفته های آتی خبر داد و گفت: با راه اندازی این پرواز، برای آغاز پروازهای عتبات عالیات نیز برنامه ریزی خواهد شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی رفسنجان نیروی در حال کار این را فرودگاه را ناکافی دانست وگفت: مساحت فردوگاه رفسنجان ۸۰۰ هکتار و با ۸ هزار متر ساختمان با دو نفر اداره و بیش از ۳۰ هکتار فضای سبز دارد و تنها با سه نفر نیرو اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه رفسنجان نخستین فرودگاه در استان کرمان است خاطر نشان کرد: باند فرودگاه به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متر و عرض آن ۴۵ متر آسفالت شده و تا ۵۰ سال آینده مورد استفاده می باشد.

صالحی با بیان مجهز بودن سیستم آبگرمکن خورشیدی فرودگاه، افزود: با کاشتن چراغ هایی در بتن کار روشنایی فرودگاه به خوبی انجام شده و در مقابل باد نیز محکم است.

مدیر فرودگاه رفسنجان اتاق دیده‌بان را استانداردترین مورد در استان کرمان عنوان کرد و یادآور شد: این اتاق به کل منطقه از سه زاویه دید دارد.

وی در خصوص منطقه ایزوله که از نیازهای اصلی فرودگاه رفسنجان می باشد در ادامه گفت: زیرسازی این منطقه ۱۰۰ متر در ۱۰۰ متر می باشد و در این خصوص نیاز به حمایت داریم.

صالحی با اشاره به اینکه از اجرای باند این فردوگاه سه سال می‌گذرد خاطر نشان کرد: با وجود پلیس در این فرودگاه در ساعات شبانه‌روز تا کنون هیچ موردی از سرقت یا سایر موارد یافت نشده است.

 

 

 

برچسب ها:
راه اندازی پرواز رفسنجان- مشهد در هفته های آتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان