به مناسبت هفته سلامت:

دیدار جمعی از مسئولین رفسنجان از خانواده ی معظم شهداء + عکس

  • شناسه خبر: 37560
دیدار جمعی از مسئولین رفسنجان از خانواده ی معظم شهداء + عکس

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان بسیج جامعه پزشکی شهرستان با خانواده سه شهید والامقام رفسنجان حسینی، میرزابیگی و عبدالهی دیدار کردند و با اهدای لوح سپاس از پدارن این سه شهید تجلیل شد. به گزارش “خانه خشتی” ، رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این دیدارها که به مناسبت […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار جمعی از مسئولین رفسنجان از خانواده ی معظم شهداء + عکس

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان بسیج جامعه پزشکی شهرستان با خانواده سه شهید والامقام رفسنجان حسینی، میرزابیگی و عبدالهی دیدار کردند و با اهدای لوح سپاس از پدارن این سه شهید تجلیل شد.

به گزارش “خانه خشتی” ، رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این دیدارها که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، گفت: پدران و مادران شهدا، سند افتخار نظام هستند که در هشت سال دفاع مقدس فرزندان آنها با اقتدار و شهامت از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

DSC00051

علی اسماعیلی افزود: شهدا فرزندانی بودند که در زیر سایه شما به رشد و بالندگی رسیدند و در نهایت برای رسیدن به لقاء پروردگار شهد شهادت را نوشیدند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در قبال بازماندگان و خانواده های شهدا مسوول است زیرا آبیاری نهال انقلاب اسلامی با خون این شهدا بود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نظر دارد هر نوع خدماتی در زمینه پزشکی از جمله خدمات پیش بیمارستانی،فیزیوتراپی، تزریق و پانسمان و حمایت های معنوی و مادی را به طور رایگان در اختیار خانواده شهدا قرار دهد.

DSC00061 DSC00071 DSC00087 DSC00092 DSC00095

برچسب ها:
خانه خشتی دیدار دیدار جمعی از مسئولین رفسنجان از خانواده ی معظم شهداء + عکس رفسنجان شهدا علوم پزشکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان