امام جمعه رفسنجان:

دولت شهیدان رجایی و باهنر به واسطه اخلاص ماندگار شد

  • شناسه خبر: 45378
دولت شهیدان رجایی و باهنر به واسطه اخلاص ماندگار شد

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما به دلیل وجود اخلاص ماندگار شد؛ به طوری که همه دولت ها از خدمات آن ها سخن به میان می آوردند.

خانه » آخرین اخبار » دولت شهیدان رجایی و باهنر به واسطه اخلاص ماندگار شد

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، گفت:زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ و آنچه امروز موجب درخشش و ماندگاری خدمات رییس جمهور مکتبی شهید رجایی و نخست وزیر متفکر شهید باهنر شده است، انجام کار خالصانه آن هاست.

امام جمعه رفسنجان افزود: دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما به دلیل وجود اخلاص ماندگار شد؛ به طوری که همه دولت ها از خدمات آن ها سخن به میان می آوردند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: همه خدمت می کنند، اما درجات خلوص متفاوت است و عیار خلوص افراد با هم فرق می کند؛ طبیعی است اگر کسی عمل خالص خود را تقدیم خدا نماید، خدا بهترین مصلحت را برایش رقم می زند.

رمضانی پور به اجرای برنامه های دولت در هفته ای که گذشت اشاره کرد و افزود: در هفته دولت خدمات و برنامه های مختلفی به مردم ارائه شد و حضور افرادی از بدنه دولت در اکثر شهرستان ها و هم چنین بخش های ویژه خبری بسیار تأثیرگذار بود.

وی اظهار داشت: مردم از انجام کارهای دستگاه های اجرایی خوشحال می شوند و آن را به حساب نظام می گذارند؛ لذا باید عیار خلوصمان را بالا ببریم تا خدمات بیشتری به کام مردم برود.

حجت الاسلام رمضانی پور خطاب به رؤسای ادارات حاضر در مراسم، بهترین عبادت را خدمت به خلق خدا عنوان کرد و گفت: ان شاء الله این جمله در دستور کار پرسنل شما قرار گیرد و برای تکریم ارباب رجوع تلاش کنید.

امام جمعه رفسنجان توجه به کرامت انسانی و حفظ جایگاه آنان را سفارش خداوند در قرآن بیان کرد و افزود: باید ایمان و عمل صالح داشته باشیم تا خداوند نیز اجر عظیم خود را عطا نماید.

وی با اشاره به صحبت های رییس جمهور کشور، خاطر نشان کرد: باید باورمان شود کشور و مملکت متعلق به مردم است و باور کنیم هر کاری می کنیم، برای خدمت به مردم است.

رمضانی پور پیشرفت شهرستان به سمت توسعه را نتیجه مطالعات فرماندار سابق و پیگیری های فرماندار جدید عنوان کرد و افزود: تشکیل ستاد مثلث توسعه که ابتکار استان کرمان بود و در اجرای این ستاد جلوتر از سایر شهرستان ها بوده ایم که باید الگویی شود برای سایر استان ها تا در خدمت به مردم بکوشند.

وی ادامه داد: باید رشد و پیشرفت در شهرستانمان ایجاد شود؛ همانطور که یکی از شاخص های دولت هم عدالت با نگاه پیشرفت است و مقام معظم رهبری به آن توصیه نموده اند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان توسعه خانه خشتی خدمت به خلق ستاد مثلث توسعه سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان