در اقدامی نوآورانه:

دفتر مدرسه منقش به عکس شهدا شهربابک منتشر شد +عکس

  • شناسه خبر: 46512
دفتر مدرسه منقش به عکس شهدا شهربابک منتشر شد +عکس

پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) شهربابک دفاتر مدرسه منقش به عکس شهدا محله سفلی شهرستان را منتشر کرد.

خانه » آخرین اخبار » دفتر مدرسه منقش به عکس شهدا شهربابک منتشر شد +عکس

به گزارش  خانه خشتی به نقل از بابک آنلاین؛ در یک اقدام فرهنگی و نوآورانه، پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) شهربابک اقدام به انتشار دفاتر مدرسه منقش به عکس شهدا محله سفلی شهرستان کرده است. در همین راستا گفتگوی مختصری داشتیم با آقای احمد طالبیان فرمانده پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان(عج) که در ذیل از نظر شما می گذرد.

با عرض سلام خدمت شما، جناب آقای طالبیان ابتدا بفرمایید طرح نو آورانه شما در عرصه دفاع مقدس و جنگ نرم چیست؟

همانطور که می دانید یکی از هجمه های غرب و فرهنگ منحط آن بر علیه کشور ما ، قهرمان پروری برای نسل نوجوان و در نهایت الگوسازی  از این قهرمانان خودساخته و بی کیفیت، برای آنان است متاسفانه جریانهایی در داخل کشور هم خواسته و ناخواسته با آنها همسویی می کنند ، چاپ عکسهای این قهرمانها بدلی و تقلبی بر روی نوشت افزار جهت القای آنها به عنوان یک منجی و اشاعه دهنده سبک زندگی نیز در همین راستا میباشد، لذا با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس این پایگاه با چاپ رنگی و زیبای شهدا و قرار دادن جمله ای از وصیتنامه آنان بر روی دفاتر و با هزینه نصف بازار اقدام به نشر دفاتر مدرسه ای برای قشر دانش آموز نموده است .

لطفا بفرمایید دایره این طرح کدام شهدا هستند؟

با توجه به مظلومیت شهدای بومی ، سعی بر این است که شهدای خود پایگاه و محله به جامعه معرفی شوند زیرا بومی بودن آنها ، شهادت را در نظر جوانان و نوجوانان منطقه عینی تر می کند و به آنها الگوهای قابل لمس تری را ارائه میدهند.

لطفا از دیگر مزایای این طرح نیز بگویید؟

در کنار عکس شهدا ، سعی شده است هشدارهایی در مورد دجال واره یا همان ماهوراه نیز به مردم داده شود. امیدوارم این طرح تلنگری کوچک برای آشنایی مردم از آسیبهای ماهواره بر روی خانواده و جامعه باشد.

به عنوان اخرین سؤال چه انتظاری از مسئولین دارید؟

ابتدا باید بگویم انتظار اصلی و اول ما از خود شهدا است و ایمان داریم که انها پاسخ ما را خواهند داد اما برای خالی نبودن عریضه باید بگویم اینجور طرحها بسیار هزینه بر است. اگر متولیان امر فرهنگ کمک کنند و توجه به اینگونه طرح ها داشته باشند می توان این طرح را گسترش داد در حالیکه در گوشه و کنار مبالغ هنگفتی به نام فرهنگ خرج می شود.

دفتر

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دفتر مدرسه منقش به عکس شهدا شهربابک منتشر شد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان