گزارش و عکس/ مهناز شریفی

دفتر مجمع عاشورایی راهیان نور در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 53236
دفتر مجمع عاشورایی راهیان نور در رفسنجان افتتاح شد

سید رضا حسینی شریف گفت: هدف از برگزاری این مجمع افزایش برنامه های فرهنگی و مذهبی در زمینه سیره راه شهدا و علماء، فرقه شناسی و بصیرت افزایی است.

خانه » آخرین اخبار » دفتر مجمع عاشورایی راهیان نور در رفسنجان افتتاح شد

به گزارش “خانه خشتی”، دفتر مجمع عاشورایی راهیان نور در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

سیدرضا حسینی شریف مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: سال گذشته با همکاری تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور رفسنجان به فکر ایجاد چنین مجمعی افتادیم و با توکل به خداوند در فروردین ماه امسال استارت این کار در گلزار شهدای عباس آباد زده شد.

وی در ادامه افزود: طی ۹ ماه کار فرهنگی و مذهبی در شهرستان از قبیل روایت گری سیره شهدا و امام راحل (ره)، قرائت زیارت عاشورا و برگزاری نماز جماعت در مهدیه گلزار شهدا این کار انجام شد.

حسینی شریف هدف از برگزاری این مجمع را افزایش برنامه های فرهنگی و مذهبی در زمینه سیره راه شهدا و علماء، قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فرقه شناسی و بصیرت افزایی عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسمات سالروز شهدا براساس تاریخ شهادت، قرائت زیارت عاشورا و روایت گری سیره شهدا توسط راویان ذفاع مقدس از برنامه های اجرا شده در این مجمع می باشد.

سید رضا حسینی شریف مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجانوی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مراسم دعای توسل در منزل شهید ، برپایی مراسم گسترده و باشکوه بمناسبت هفته دفاع مقدس، چاپ عکس شهید ، برشور وصیت نامه و زندگی نامه شهدا و لوح تقدیر به خانواده محترم آنان از دیگر برنامه ها می باشد.

مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان از جذب نیروهای خط ولایت جهت فعالیت در گلزار شهدا یاد کرد و گفت: چارت سازمانی و شورای اصلی مجمع برای بهبود و هم فکری جهت روند اجرایی کارها شکل گرفته است.

وی از برگزاری کلاس های روایت گری در بین اعضای فعال برای اولین بار در سطح شهرستان خبر داد و افزود: یادواره ۱۸ شهید سرافراز شهدای گرگین از سوی پایگاه شهید سیاهکویی و با همکاری مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان برگزار شده است.

لازم به ذکر است، جوانان علاقمند جهت فعالیت در مجمع عاشورایی راهیان نور رفسنجان می توانند به آدرس خیابان معراج جنوبی، روبروی کوچه شماره ۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۱۲۵۵۰۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سیدرضا حسینی شریف شهدا مجمع عاشورایی راهیان نور مسئول مجمع عاشورایی راهیان نور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فرخنده

    در پناه شهدا باشید

    فرخنده

    هنوز هم مجمع راهیان نور پا برجاست؟

    sokoot...

    اجرتون با سید شهدا.............. التماس دعا

    ساتیار

    درودخدابرشماکه لبیک به ندای رهبری میگوئیدوراه شهداءراادامه میدهید.لعنت خدابرکسانی که شهدای ماراقرآنهای سرنیزه قرار میدهند.

    لبیک یا شهدا

    سلام اجرتون با شهدا خدا کمک تون کند حضرت ولی عصر حافظ تون باشه اقا امام خامنه ای امسال در مشهد فرمودن کار فرهنگی انجام دهید احسنت به شما که حرف اقا را زمین نگذاشتی.........

    علیرضا

    حظور بانوان خوب و باعث پیشرفت هست ولی در جای خود و موقعیت خودش . حتما اقای حسینی در این مورد فکر و برنامه هایی دارند.

    erfan

    kar farhangi niaz be hozur e banuan dareh dorud bar rahrovan rahe shohada

    sss

    آقای حسینی این بانوان رو نگیرید اینا به درد این کارا نمی خورند اینا هر جا باشند کار پیش نمیره!!!!!!!!

    مهناز

    salam banoan ham mitunand ozv beshan ?

    مهران

    اگه مستقل کار کنید خیلی بیتره تا از مسئولین کمک بگیرین مسئولین بدون چشم داشت کاری برای شما نمی کنند قداست کار شما تا زمانی که خودجوش (مثل شهدا) فعالیت می کنید خیلی بیشتر است....

    علیرضا

    بازم خدا خیری به این جوونای حزب اللهی بده که خودشون جهادی و خود جوش کار فرهنگیاانجام میدن و نمیزارن حرف رهبر زمین بمونه . ولی مسئولین ... خداکنه حد اقل مسئولین کمکشون کنن. اجرتون با شهدا

    لیلی

    درود بر شما دوست عزیز اگر فرهنگ این شهداء همه گیر بشه امثال تو منتظر نمی شوند که یه کارخونه توسط دیگران یا بیگانگان ایجاد بشه متاسفم برای کسایی که اصل ها رو نمی فهمند کسایی که همه پله های خراب نمی بینند و نگاهشان به پله آخری است

    علی

    سلام با تشکر از فعالیت های صورت گرفته ان شاء الله طریق شهداء سرلوحه زندگی همه مردم ایران شود راهی که بر گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی و با نگاه عمیق به فرهنگ حسین صلوات الله علیه شکل گرفته است. درود بر شما

    228

    کی انشا.الله دفتر یک کارخانه افتتاح میشه ؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان