امام جمعه رفسنجان:

دفاع مقدس امروز حضور در میدان جهاد اقتصادی و جنگ نرم دشمن است

  • شناسه خبر: 46584
دفاع مقدس امروز حضور در میدان جهاد اقتصادی و جنگ نرم دشمن است

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر در آن زمان بر همگان دفاع واجب بود امروز رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(معظم له) حضور درعرصه ی مقاومت، جهاد اقتصادی و تلاش در برابر جنگ نرم را واجب نموده اند.

خانه » آخرین اخبار » دفاع مقدس امروز حضور در میدان جهاد اقتصادی و جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در رژه نیروهای مسلح شهرستان با گرامیداشت یاد و نام شهدایی که با خون پاک خود عزت و پیروزی را برای نظام به ارمغان آوردند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط بین المللی و در میان قلوب ملت ها جای گرفته است.

وی افزود: مجاهدان دهه اول انقلاب در عرصه دفاع از کیان اسلامی و نظامی که نوپا بود و مورد تهاجم واقع شده بود، با جان و مال خودشان جانانه دفاع کردندو نظام را تثبیت نمودند.

رمضانی پور با اشاره به رشادت دلاورمردانی که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش داشتند تصریح کرد: در آن زمان مردم رفسنجان نیز پا به پای سراسر کشور در راه دفاع از انقلاب ورود پیدا کردند ، آنها همان مردم با بصیرتی بودند که از همان روزهای ابتدایی نهضت در میدان حضور داشتند.

وی به وجود مراکز علمی و حوزوی متعدد نیروهای آماده بکار، سابقه درخشان ولایی و حضور نزدیک به هزار شهید در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: افتخار به گذشته کافی نیست امروز در عرصه ی دیگری قرار داریم اگر در آن زمان بر همگان دفاع واجب بود امروز رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(معظم له) حضور درعرصه ی مقاومت، جهاد اقتصادی و تلاش در برابر جنگ نرم را واجب نموده اند.

رژه نیروهای مسلح-93-رفسنجان (7)

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: خیل عظیم دختران و پسران جوان با بصیرت این مرز و بوم باید جانانه وارد میدان شوند، اگر آن روز شهدا خوب وارد شدند امروز ما هم وظیفه داریم که خوب بدرخشیم.

وی افزود: دشمنان ما وقتی چادری از سر دختری کنار زده می شود به خود اجازه می دهند که خوشحالی کنند، اگر دیروز دشمن از پشت خاکریزها به ما تجاوز کرد و ما جانانه دفاع کردیم امروز آنها آمده اند تا سرزمین های پاک خانواده ها را با آنتن های ماهواره

اشغال کنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امروز ما باید خودمان وارد میدان شویم و به صورت داوطلب گیرنده های ماهواره را از خانه هایمان دور کنیم چرا که خطر اینها بسیار بیشتر از حضور فیزیکی دشمن است.

امام جمعه رفسنجان در سخنان پایانی خود حضور توپخانه ۶۵ صاعقه در کنار سایر سازمان های نظامی در شهرستان را افتخاری برای آن دانست و خواستار ابقای ان در رفسنجان شد.

رژه نیروهای مسلح-93-رفسنجان (3)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان