علی‌رغم وعده معاونت مطبوعاتی ارشاد

«دانا» مجوز گرفت اما هنوز «فیلتر» است

  • شناسه خبر: 46256
«دانا» مجوز گرفت اما هنوز «فیلتر» است

سایت «دانا» که توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد یک هفته‌ای است «فیلتر» شده علی‌رغم دریافت مجوز هنوز برای مخاطبان غیرقابل دسترس است.

خانه » آخرین اخبار » «دانا» مجوز گرفت اما هنوز «فیلتر» است

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تحت عنوان ساماندهی سایت‌های اینترنتی اقدام به فیلتر گزینشی سایت‌های بدون مجوز کرده که سرآغاز این برخوردها با سایت «دانا» بوده است اما این سایت در حال حاضر مجوز لازم را از هیئت نظارت بر مطبوعات ارشاد دریافت کرده است و همچنان «فیلتر» است.

این در حالی است که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ۱۹ شهریور ماه اعلام کرد: «سایت‌های بدون مجوز فیلتر شده به محض دریافت مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات، رفع فیلتر می‌شوند.»

سایت راه دانا روز گذشته از هیئت نظارت بر مطبوعات در کنار ۷۵ نشریه و پایگاه اطلاع رسانی دیگر مجوز فعالیت را دریافت کرده است اما هنوز برای مخاطبان غیرقابل دسترس است.

به گفته ظهوریان، دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات در یک هفته گذشته ١۵٢ سایت خبری در جهت اجرای ماده ۷ قانون مطبوعات، برای دریافت مجوز اقدام کرده‌اند.

در شرایط کنونی با دریافت مجوز از سوی ۷۵ نشریه و پایگاه اطلاع رسانی، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، هیچ اعلامی نداشته است که سایت‌های فیلترشده چه زمانی رفع فیلتر خواهند شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دانا رفسنجان فیلتر مجوز معاونت مطبوعات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان