امام جمعه رفسنجان:

داعش امروز مجهز به همان سلاح طالبان و سپاه صحابه در پاکستان است

  • شناسه خبر: 46462
داعش امروز مجهز به همان سلاح طالبان و سپاه صحابه در پاکستان است

امام جمعه رفسنجان گفت: مبارزه نمایشی آمریکا و هم‌پیمانانش با گروه داعش بر کسی پوشیده نیست و امروز داعش به همان سلاحی که طالبان و سپاه صحابه در پاکستان مسلح هستند، تجهیزند و ملت ما بیدار و هوشیار است.

خانه » آخرین اخبار » داعش امروز مجهز به همان سلاح طالبان و سپاه صحابه در پاکستان است

به گزارش “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا و اصلاح ذات‌البین گفت: امام جواد (ع) دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا را امری مهم و پسندیده خواندند و سه خصلت خواستن توفیق از درگاه خداوند، موعظه کردن انسان از درون خود و نصیحت‌پذیری را از خصوصیات مومن عنوان کردند.

وی افزود: رواج گناه در جامعه آثار مخربی دارد، نابود کردن فرهنگ اصیل که یکی از ابزارهای آن ماهواره است، ایجاد روابط ناسالم در اجتماع و محیط‌های آموزشی، فروپاشی بنیان خانواده و اختلاف بین همسران و در نهایت طلاق و پایین آمدن سطح رضایت‌مندی همسران از آسیب‌های رواج گناه است.

امام جمعه رفسنجان ترویج مدگرایی، خشونت و بزهکاری، ترویج ادیان غیراخلاقی مانند شیطان‌پرستی، تفریحات ناسالم و هیجانات مثل مصرف قرص‌های روان‌گردان، ترویج فرهنگ مصرف و تبلیغ کالاهای غربی و پخش شایعات و فتنه‌ها را از دیگر آثار رواج گناه در جامعه برشمرد.

وی اظهار کرد: در بین برنامه‌های سیما استفاده از مجری‌هایی با پوشش غیرمناسب دیده می‌شود که همین کار موجب بدآموزی می‌شود بنابراین مسئولان امر باید توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز روز زیارت مخصوص امام رضا (ع) و به روایتی شهادت آن حضرت است که باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به ۳۱ شهریور و سالروز آغاز جنگ تحمیلی عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای زیادی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی داشت و امام خمینی (ره) در سال‌های نخست جنگ فرمودند، «جوانان ما در شرایط سخت و محاصره اقتصادی ثابت کردند که اگر بخواهیم می‌توانیم».

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: امروز هر چه داریم از اقتدار و مردانگی و مقاومت مردان و زنان شهادت‌طلب است و در عرصه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و … دستاوردهای زیادی داریم.

رمضانی‌پور با تاکید بر فراهم کردن زیر ساخت‌های فرهنگی و انجام کارهای فرهنگی در شهرستان رفسنجان افزود: در این زمینه همه مسئولان شهرستان پای کار هستند و نقش اصحاب رسانه مهم است و باید با برنامه هدفمند در این زمینه گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه نمایشی آمریکا و هم‌پیمانانش با گروه داعش بر کسی پوشیده نیست و امروز داعش به همان سلاحی که طالبان و سپاه صحابه در پاکستان مسلح هستند، تجهیزند و ملت ما بیدار و هوشیار است.

امام جمعه رفسنجان در پایان بر ضرورت کمک به ساخت مصلای این شهر تاکید کرد.

منبع: فارس

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان