مسئولین همت کنند

جمع آوری کمک برای داعش، آخرین خبر ازمعضل حضور افاغنه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 44989
جمع آوری کمک برای داعش، آخرین خبر ازمعضل حضور افاغنه در رفسنجان

امروز دیگر صحبت از اشغال مشاغل توسط افاغنه و یا نا امنی های پراکنده و خفیف نیست، بلکه صحبت از بروز فتنه ای است که اگر هم اکنون به حال آن چاره ای اندیشه نشود شاید فردا بسیار دیر یاشد.

خانه » آخرین اخبار » جمع آوری کمک برای داعش، آخرین خبر ازمعضل حضور افاغنه در رفسنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، شنیدن خبر جمع آوری کمک مالی برای گروه تروریستی داعش از زبان نماینده محترم شهرستانهای انار و رفسنجان آن هم از تریبون مجلس شورای اسلامی هر انسان مومن و وطن پرستی را دچار حیرت و وحشت میکنند .

بر هیچ یک از شهروندانی که در رفسنجان زندگی میکنند پوشیده نیست که حضور چندین دهه ی افاغنه در شهرمان اگر بزرگترین معضل کنونی زندگی در رفسنجان نباشد، مطمئنا یکی از بزرگترین معضلات امروز شهر ما است .

کافی است گشتی در خیابانهای شهر به ویژه خیابانهای مرکزی بزنیم تا حضور پر رنگ این مهمانان ناخوانده را آشکارا ببینیم؛ نمیدانم از کدامین آسیب حضور این جماعت سخن بگویم، از آلودگیها و بیماریهای که به واسطه حضور اینان و عدم رعایت اصول اولیه بهداشت در شهر بروز پیدا میکند یا اعمال جنایت آمیزشان که بعضا جنبه های ناموسی دارد که قلم از شرح برخی از اقدامات آنان به شرم مینشیند و یا حضورشان در بازار خرید و فروش اقلام مصرفی زندگی مردم و حتی پسته که امروز صحبت از تاجران افغانی پسته است، که کم کم در حال قبضه بازار هستند.

همه موارد مذکور را شهروندان رفسنجانی یا به چشم خود دیده اند یا کم و بیش از اخبار آن مطلع هستند.

و اما امروز نماینده محترم شهرستان رفسنجان سخن از مطلب بسیار مهمی میگوید که زنگ خطر را برای همه ما ساکنان شهر رفسنجان به صدا در می آورد، جمع آوری کمک برای گروه جنایت کار و وحشی بنام داعش که زبان از بیان صبوعیت و وحشی گری آن قاصر است، میتوان حدس زد مسئله آنچنان جدی است که نماینده محترم رفسنجان را مجبور ساخته موضوعی را که جنبه امنیتی دارد را از تریبون خانه ملت به اطلاع همگان برساند تا شاید مسئولین امر را مجبور به واکنش نماید.

بسیاری از کشاورزان عزیز رفسنجانی که کارگران را به جهت رفع نیازهای زمین زراعی و باغات پسته خود به کار گرفته اند با افاغنه ای برخورد نموده اند که تفکرات به شدت افراطی دارند و برخی بعضا با گروه های تروریستی چون طالبان همکاری داشته اند .

بنده خود چندین بار با چنین کارگرانی برخورد نموده ام که متاسفانه بصورت غیر قانونی به ایران وارد شده و در شهر ما سکنی گزیده و کار میکنند.

سوال این است که اگر امروز در شهر رفسنجان برای گرگان خون آشامی چون داعش توسط افاغنه پول جمع آوری میشود فردا در حمایت از این جنایتکاران ممکن است چه اتفاقی به وقوع بپیوندد؟

تفکری که قتل و کشتار نه تنها شیعیان حتی مسلمانان سنی مذهبی که خلافت انان نادرست میدانند و از بیعت با به اصطلاح خلیفه آنان اجتنایب میکنند را حلال و ناموسشان را مجاز به تجاوز میداند و اگر مجال ظهور و بروز پیدا کند تنها خدا میداند دست به چه اعمالی خواهند زد وما شاهد چه جنایاتی خواهیم بود.

مردم رفسنجان پس از سالها تحمل حضور افاغنه از مسئولین شهرستان و کشور این توقع به حق را دارند که کمر همت بسته و مجدانه به دنبال جمع آوری و اخراج افاغنه باشند که حق طبیعی و ابتدایی هر انسانی زندگی در محیطی امن و سالم است، که امروز دیگر صحبت از اشغال مشاغل توسط افاغنه یا نا امنی های پراکنده و خفیف نیست بلکه صحبت از بروز فتنه ای است که اگر هم اکنون به حال آن چاره ای اندیشه نشود شاید فردا بسیار دیر یاشد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان افاغنه خانه خشتی داعش رفسنجان معضل نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمد

    خواهشا از شما مسئولین محترم تقاضا دارم تا نسبت به جمع آوری افغانها از رفسنجان فکری کنید وگرنه خود مردم مجبوریم نسبت به حل این مشکل فکری کنیم دیگر ناامنی ها دارد زیاد می شود وقتی در خانه هایمان سرمان را بیخ تا بیخ بریدندند باید فکری کنید

    دانشجو

    روبروی شرکت پسته ساختمان چندین طبقه ای باهزینه میلیادی ساختند،تازه خبرنداری کل طلبه هاش هم افغانیند،نمیدونیم چرامسئولین فقط حرف میزنند ولی عمل نمیکنن

    حیدر معصومی ریسه

    مسئولین محترم مشکل افغانها یک معضل است شوخی نگیرید باید یک شب به خانواده های مردم حمله ور شوند و سر آنها را گوش تا گوش ببرند تا به خود آیید به خدا فردا دیر است!!!!

    نادر

    مسئولین همه خوابن

    حمید

    فقط این را بگویم که روزی این مسئولین به فکر می افتند که دیگر رفسنجان به گروه داعش توسط افاغنه تبدیل شده که دیگر جلوی انها را نمیتوانید بگیرید پس من از طرف تمامی مردم رفسنجان خواهش میکنم از مسئولین که این افاغنه را تا دیر نشده به کشورشان باز گردانند جوانهای ما از بی کاری دارن رو به مواد مخدر میارن اونوقت این افغانیا در ایران تاجر شدن مسئولین محترم کمی هم به فکر ما جوانهای ایرانی باشید ممنون

    حیدر

    دیگر عزیزان افغان چه بلایی باید بر سر ما بیاورند تا مسئولین محبت کنند و دستور فرمایند تا این مهمانان چهل و چند ساله را از شهر و خانه ما بیرون کنند به خدا این افغانها بلاهایی بر سر ما خواهند آورد که از گفتنش شرم دارم زیرا از زبان خودشان شنیده ام آقایان به خدا این افغانها روزگار ما را سیاه می کنند غفلت تا کی ؟ مگر چه کسی از وجود اینها نان می خورد که حاضر نیستند دستور خروج این والا حضرتان را صادر کنند.چرا در شهرهای دیگر حتی یک افغان هم نمی توان جسن و لی رفسنجان شده قندهار ثانی

    تیمور

    خونه خشتی ردکردن کامنت های مخالف ومنتقدشرط انصاف نیست.

    نگران

    سلام واقعا جای تاسف اس که مدرسه های افغانی ها در منطقه امیر کبیر غربی بیشتر از مدرسه ایرانیا شده تمام مدرسا شده مال افغانیا منکه واقعا همیشه نگران این مسئله هستم از بها دادن کشاورزان ب کارگران افغانی والان متاسفانه افغانیا همه جا هستن و خودشونو از ایرانیا هم بالاتر میدونن اگه اینطور پیش بره چندسال دیگه رفسنجان افغانستان میشه افغانی ها با ازدواج زود وزاد و ولد وایرانی ها با دیر ازدواج کردن وبچه کم همه جا رو اشغال کردن کاش مسئولین فکری میکردن وخانه های قدیمی مرکز شهر رو. که پر شده از اتباع خارجی رو ویران میکردن

    جلال

    الان سالهاست که اقامت مهاجران افغان و عراقی در غرب کشور ممنوع می باشد در تبریز و اردبیل با انهمه امکانات و آب فراوان حتی یک مهاجر خارجی اجازه اقامت ندارد در حالیکه مردم بیچاره رفسنجان و کرمان و یزد و اصفهان و مشهد و ... که در شرق کشور هستند الان سالهاست که هزینه پذیرایی از مهاجران خارجی را به دوش می کشند . در مشهد هم خواندم که هزاران نفر از مردم سالک گرفته اند. متاسفانه هزینه مهاجر پذیری را نمی دانم چرا فقط بخشی از مردم بدوش بکشند. متاسفانه قرار است به تعداد زیادی از افراد با پدر خارجی شناسنامه ایرانی داده شود . خدا عاقبت ما را بخیر کند. لطفا پیگیر باشید.

    تیمور

    باسلام.تادوسال آینده برادران افغان هم جمعیتشان ازمابیشترمیشه آیاتاحالابجای طرح دادن کاری جهت ساماندهی آنهاانجام داده ایم

    alireza

    قابل توجه (قدر این نماینده بایددونست)واقعاداره رفسنجون راگلستون میکنه، آخه کسی نیست به این بنده خدابگه تورفسنجون دیگه مشکلی به غیرازاین ندیدی؟یروز میگه آب آشامیدنیتون ارسنیک داره ،یروزدم برداشت پسته بحث داعش رومطرح میکنه ،آقای دکتردوصدگفته چونیم کردارنیست

    bahmanayr

    با سلام وظيفه نماينده قانون گذاريه مسئله اينکه ما از نماينده هامون از گذشته تا به امروز توقع داريم شق القمر کنن اما تو همين چند دوره هم ديديم که خارج از برنامه هاي منطقه اي و کشوري که مصوب شده و بودجه براش به تصويب رسيده امکان عمراني ديگه اي نيست مخصوصا با وضعيت فعلي کشور که ممکنه تا چند سال طرح هاي عمراني دچار وقفه بشن مشکل اينه شهر رفسنجان مدتهاست که داره سنگين ترين ماليات و تو استان پرداخت و کمتريت اعتبار و ميگيره باز خدا به نماينده فعلي خير بده هر از گاهي صحبتي ميکنه قبليا همين کارم نميکردن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان