به همت بسیج هنرمندان؛

جشنواره بین الملی فیلم مقاومت در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 46132
جشنواره بین الملی فیلم مقاومت در رفسنجان برگزار می شود

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با سراسر کشور از اول مهر ماه سال جاری، به همت بسیج هنرمندان و با همکاری بسیج طلاب و بسیج دانشجویی در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » جشنواره بین الملی فیلم مقاومت در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با سراسر کشور به همت بسیج هنرمندان و با همکاری بسیج طلاب و بسیج دانشجویی در رفسنجان برگزار می شود.
این جشنواره که از اول مهرماه آغاز بکار خواهد کرد، در دو سانس صبح ویژه دانش آموزان و عصر ویژه هنرمندان، فرهنگیان، بسیجیان، طلاب، دانشجویان و علاقه مندان فیلم های داستانی، مستند و کوتاه برگزار می گردد.
از جمله اهداف برگزاری این جشنواره، نمایش آثار جدید سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، پاسداشت حماسه های دوران دفاع مقدس، تشویق و ترغیب هنرمندان و فیلمسازان به تولید آثار سینمایی متناسب با ذوق و سلیقه مخاطبین شهرستانی و با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی می باشد.
لازم بذکر است؛ جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان کرمان علاوه بر رفسنجان در شهرستان های جیرفت، زرند، کهنوج، سیرجان، فهرج و بم نیز برگزار خواهد شد.
در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت امسال فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر نیز با ستاد اجرایی همکاری خواهند نمود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشنواره بین الملی فیلم مقاومت در رفسنجان برگزار می شود خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان