فرماندار رفسنجان:

توجه به فرهنگ از نکات اساسی در امور است

  • شناسه خبر: 37083
توجه به فرهنگ از نکات اساسی در امور است

فرماندار رفسنجان فرهنگ را مجموعه ای آداب ، رسوم، اخلاقیات و رفتارهای مردم دانست و گفت: توجه به مغوله فرهنگ در همه ی زمینه ها یک نکته اساسی است. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری در همایش روز جهانی بهداشت، توجه به توسعه و ایجاد یک فضای با نشاط برای مردم را در جامعه لازم […]

خانه » آخرین اخبار » توجه به فرهنگ از نکات اساسی در امور است

فرماندار رفسنجان فرهنگ را مجموعه ای آداب ، رسوم، اخلاقیات و رفتارهای مردم دانست و گفت: توجه به مغوله فرهنگ در همه ی زمینه ها یک نکته اساسی است.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری در همایش روز جهانی بهداشت، توجه به توسعه و ایجاد یک فضای با نشاط برای مردم را در جامعه لازم دانست و اظهار داشت: اجتماع با داشتن فضای سالم و شاداب و حضور نیروهای انسانی خلاق و فعال  رشد و توسعه می یابد.

وی افزود: توده های مردمی و منابع انسانی یکی از پایه های اساسی در بحث توسعه می باشند و بدون این پایه برنامه ها بهره وری لازم را نخواهد داشت.

ملانوری توجه تخصصی به امر پیشگیری را بهتر از هزینه برای درمان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از علل شیوع بیماریها کم توجهی در بحث مدیریت و مشارکت های مردمی بوده است.

وی با اشاره به اهتمام ویژه رهبر فرزانه انقلاب به انتخاب شعار سال و آوردن کلمه فرهنگ پس از واژه اقتصاد، خاطر نشان کرد: آوردن واژه فرهنگ پس از اقتصاد در شعار سال از سوی رهبر حکیم انقلاب بیانگر توجه به اهمیت فرهنگ و اصلاح همه امور پس از به نتیجه رسیدن این مهم می باشد.

فرماندار رفسنجان فرهنگ را مجموعه ای از آداب ، رسوم، اخلاقیات و رفتارهای مردم دانست و گفت: توجه به مغوله فرهنگ در همه زمینه ها یک نکته اساسی است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل پیرامون اهمیت فرهنگ در جامعه تصریح کرد: برای آنکه جامعه اصلاح گردد باید فرهنگ آن اصلاح گردد و این از تاکیدات امام راحل بود.

حمید ملانوری رعایت بهداشت از سوی عموم را مستلزم ایجاد یک فرهنگ و عادت توجه به بهداشت در مردم برشمرد و افزود: اگر قرار است در اجتماع یک  مساله و معذلی رفع گردد راهش این است که به فرهنگ وصل شویم و تبدیل به یک عادت شود.

برچسب ها:
توجه به فرهنگ از نکات اساسی در امور است فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان