ملانوری فرماندار رفسنجان:

تعامل و همکاری بین مدیران ادارات/ استفاده از افراد بومی در باغات پسته

  • شناسه خبر: 44802
تعامل و همکاری بین مدیران ادارات/ استفاده از افراد بومی در باغات پسته

فرماندار رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان با توجه به وسعت و جمعیت نیازمند عزم ملی و همت بین دولت و مردم است و بدون حرکت جمعی، تعامل و همکاری برنامه ای صورت نمی گیرد.

خانه » آخرین اخبار » تعامل و همکاری بین مدیران ادارات/ استفاده از افراد بومی در باغات پسته

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جلسه شورای اداری با حضور رؤسای ادارات در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این جلسه ضمن توجه مدیران و رؤسای ادارات به نظم و حضور به موقع در جلسات، گفت: شهرستان رفسنجان با توجه به وسعت و جمعیت نیازمند عزم ملی و همت بین دولت و مردم است و بدون حرکت جمعی، تعامل و همکاری برنامه ای صورت نمی گیرد.

وی با تأکید به برنامه ریزی، سازماندهی، سرکشی و نظارت مدیران ادارات خاطر نشان کرد: پیگیری مسائل و مشکلات بر عهده فرمانداری نمی باشد و فرمانداری در این خصوص نقش حاکمیتی و نطارتی دارد و ادارات در این زمینه باید به پیگیری مشکلات ارباب رجوع بپردازند.

حمید ملانوری اظهار داشت: فرماندار بعنوان نماینده دولت است و برنامه تمامی ادارات باید ستادی، برنامه ای و مدیریتی باشد و با ساختار اداری برنامه ها اصلاح گردد.

وی طرح تحول سلامت را بزرگترین طرح دولت دانست و افزود: این طرح در کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت فضای بیمارستان ها اقدام بسیار ارزشمندی است.

فرماندار رفسنجان در با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث آب و فاضلاب یادآور شد: در فصل گرم تابستان قطحی آب کمتر صورت گرفته و اعتراضات مردم نیز در این زمینه کاهش یافته است.

وی در بحث کشاورزی و برداشت پسته ابراز امیدواری کرد: با گردش مالی و توزیع کود و سم، تعدادی از واحد های غیر مجاز پلمپ شده است.

ملانوری با تأکید ترغیب افراد به کار در باغات پسته در ادامه افزود: در فصل برداشت پسته این فرصت را در اختیار جوانان و افراد بومی قرار دهید و با اتباع بیگانه برخورد جدی کنید.

برچسب ها:
پسته جلسه شورای اداری خانه خشتی رفسنجان فرماندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان