امام جمعه رفسنجان خبر داد

تحصیل بیش از ۴۰۰ طلبه خواهر در ۴ مدرسه علمیه رفسنجان

  • شناسه خبر: 46277
تحصیل بیش از ۴۰۰ طلبه خواهر در ۴ مدرسه علمیه رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت:تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان خواهر مدارس علمیه رفسنجان با مدرک سطح ۲ حوزوی در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به تدریس می باشند.

خانه » آخرین اخبار » تحصیل بیش از ۴۰۰ طلبه خواهر در ۴ مدرسه علمیه رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) خواهران اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ طلبه خواهر در ۴ مدرسه علمی در سطح این شهرستان مشغول به تحصیل و ببیش از ۱۰۰ نفر فارغ التحصیل می باشند.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان خواهر مدارس علمیه رفسنجان با مدرک سطح ۲ حوزوی در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به تدریس می باشند.

رمضانی پور با اشاره به تحصیل بیش از ۳۰۰ برادر در ۳ حوزه علمیه برداران در رفسنجان تصریح کرد: در سطح شهرستان بیش از ۱۰۰ استاد به تدریس در مدارس علمیه خواهران و برادارن مشغول هستند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: به دنبال رشد دانشگاه ها در شهرستان سعی شد تا مدارس علمیه نیز تقویت شود و رفسنجان علاوه بر شهر دانشگاهی به یک شهر حوزوی نیز شناخته شود.

وی تصریح کرد: حکومت اسلامی صرف تشکیل شدن فایده ندارد بلکه باید مبانی اسلام در آن ترویج یابد و این نیازمند مبلغانی کارآمد است، تبلیغ دین اسلام وظیفه سنگینی بر دوش طلاب است.

رمضانی پور بیان داشت: برای معضلات موجود در جامعه نباید تنها به سراغ والدین، دانشگاه ها و مراکز آموزشی رفت بلکه مبلغانی که در انجام وظیفه ی خود کوتاهی کرده اند نیز باید جوابگو باشند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تحصيل بیش از 400 طلبه خواهر در 4 مدرسه علميه رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان