تبلیغ “ادوات استعمال مواد مخدر” با پول بیت‌المال/روزنامه ای که چوب را به “بافور “تبدیل کرد+عکس

  • شناسه خبر: 46709
تبلیغ “ادوات استعمال مواد مخدر” با پول بیت‌المال/روزنامه ای که چوب را به “بافور “تبدیل کرد+عکس

علی رغم اقدامات برخی رسانه ها و نهادهای مرتبط در زمینه ریشه کردن این بلای خانمان سوز، یک روزنامه دولتی در اقدامی عجیب اقدام به انتشار عکسی حیرت آور برای مصاحبه با فردی که حرفه اش ساخت اقلام چوبی بوده، کرده است.

خانه » آخرین اخبار » تبلیغ “ادوات استعمال مواد مخدر” با پول بیت‌المال/روزنامه ای که چوب را به “بافور “تبدیل کرد+عکس

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا، مسئله مواد مخدر چه به صورت سنتی و چه به صورت صنعتی از جمله مواردی است که ضمن آلوده کردن جوانان سرمایه نیروی انسانی را از بین برده و معضلات عدیده ای را بر سر راه رشد و تعالی کشور قرار می‌دهد.

اما علی رغم اقدامات برخی رسانه ها و نهادهای مرتبط در زمینه ریشه کردن این بلای خانمان سوز، یک روزنامه که از پول بیت‌المال استفاده می کند در اقدامی عجیب اقدام به انتشار عکسی حیرت آور برای مصاحبه با فردی که حرفه اش ساخت اقلام چوبی بوده، کرده است.

روزنامه شهروند، که گفته می‌شود وابسته به هلال احمر است در مصاحبه با فردی که در منطقه کردستان شغلش خراطی سنتی و ساخت وسایل چوبی دست ساز است درباره این هنر و محصولات چوبی مطالبی را به رشته تحریر درآورده و عکس این فرد را در کمال تعجب در حالی چاپ کرده که در مقابل وی تعداد زیادی از ادوات استعمال مواد مخدر مانند بافور، وجود دارد.

در متن این گزارش هرچند که با کنایه در خصوص ساخت قلیان و دیگر هنرهای خراطی صحبت شده و از ساخت وسایل بازی کودکان و خاطرات سال های قبل صحبت به میان آمده  و به طور مستقیم از ساخت ابزار استفاده از مواد مخدر سخنی به میان نیامده، اما معلوم نیست بکار بردن چنین تصویری چه هدفی را در پی داشته و چرا عکس مناسب تری درج نشده است؟

به هرحال چنین اقدامی از سوی یک روزنامه دولتی بسیار تامل برانگیز است و نمی‌توان آن را سهوی نامید و لازم است مسئولان این روزنامه پاسخ گوی اقدام خود باشند چرا که این کار آن هم توسط یک روزنامه که از پول بیت‌المال استفاده می کند مخالف عرف و قوانین بوده و به نوعی قبح شکنی است.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بافور بیتالمال خانه خشتی دانا رفسنجان روزنامه شهروند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان