مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بوتیا:

بوتیا به عنوان نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی در استان کرمان مجوز گرفت

  • شناسه خبر: 46283
بوتیا به عنوان نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی در استان کرمان مجوز گرفت

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بوتیا گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی بوتیا به عنوان نخستین پایگاه اینترنتی در استان کرمان از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مجوز دریافت کرد.

خانه » آخرین اخبار » بوتیا به عنوان نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی در استان کرمان مجوز گرفت

به گزارش خانه خشتی، محمدنعیم رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بوتیا به عنوان نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی در استان کرمان توانست مجوزهای لازم را برای فعالیت خود از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دریافت کند.

رستمی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۱۵ نشریه و ۶۱ پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند و بوتیا کرمان یکی از این پایگاه‌های اطلاع‌رسانی است.

وی بیان داشت: بوتیا از سال ۹۱ فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کرده و توانست در مدت زمان کوتاهی مخاطبان خود را جذب کند و به عنوان پربازدیدترین سایت خبری استان کرمان شناخته شود.

رستمی با اشاره به فعالیت پنج خبرنگار در این پایگاه اطلاع‌رسانی گفت: سامانه پیامکی این مجموعه به صورت رایگان بسته‌های خبری روزانه را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی بوتیا با اعلام آدرس بوتیا به نشانی www.botianews.com عنوان کرد: بوتیا همانند گذشته در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارد.

رستمی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دوستان در خبرگزاری‌ها و نشریات چاپی استان کرمان بتوانیم عرصه نشر الکترونیکی اخبار را در استان کرمان گسترش دهیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بوتیا خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان