مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان برگزار شد+ عکس

  • شناسه خبر: 42480
مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان برگزار شد+ عکس

مسابقات قرآن نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان در دو رشته ی ترتیل و اذان با حضور ۶۰ نیروی کادر و وظیفه نیروهای مسلح این شهرستان در محل سالن نمازخانه نیروی انتظامی شهرستان برگزار گردید.

خانه » آخرین اخبار » مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان برگزار شد+ عکس

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، مسابقات قرآن نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان در دو رشته ی ترتیل و اذان در محل سالن نمازخانه نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در این مسابقات که تعداد ۵۰ نفر از پایوران و سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، نیروی انتظامی و گروه ۶۵ توپخانه موشکی صاعقه رفسنجان حضور داشتند، در بخش ترتیل نیروهای کادر محمد امینیان از گروه ۶۵ صاعقه‌، حسین دره کردی از نیروی انتظامی و احمد عباسی نسب از گروه ۶۵ صاعقه مقام اول تا سوم ‌و در بخش ترتیل سربازان وظیفه رضا رضایی از سپاه ناحیه مقاومت و حسین پورجعفری از گروه ۶۵ صاعقه مقام های اول و دوم را کسب کردند و سید وحید پور حسینی و حسین حسینی نسب از گروه ۶۵ صاعقه بصورت مشترک موفق به کسب مقام سوم این بخش شدند.

در بخش اذان نیروهای کادر احمد مرادی ازسپاه ناحیه، خیرالله امیری از نیروی انتظامی و سیداحسان حسینی از گروه ۶۵ صاعقه اول تا سوم و در بخش ترتیل سربازان جواد زینلی و مجید دود کام از نیروی انتظامی اول و دوم شدند.

برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان (6) برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان (5) برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان (4) برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان (3) برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان (2) برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان (7)

برچسب ها:
برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در رفسنجان+ عکس خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان