معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

برنامه های قرآنی در شهرستان ها گسترش می یاید/توجه به قرآن، از بی حجابی جلوگیری می کند

  • شناسه خبر: 42254
برنامه های قرآنی در شهرستان ها گسترش می یاید/توجه به قرآن، از بی حجابی جلوگیری می کند

معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آنچه امروز در بحث حجاب و عفاف مطرح شده است، نشأت گرفته از قرآن است و برای موفق شدن در آن، باید به قرآن رجوع کنیم.

خانه » آخرین اخبار » برنامه های قرآنی در شهرستان ها گسترش می یاید/توجه به قرآن، از بی حجابی جلوگیری می کند

به گزارش “خانه خشتی”، محمد علی ابولی در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن و حجاب در رفسنجان، در جمع خبرنگاران، از تأکید مدیر کل ارشاد استان کرمان به ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی مردم خبر داد و گفت: افتتاح اولین نمایشگاه قرآن در رفسنجان و تفکر مدیر کل به گسترش فعالیت های قرآنی در سراسر شهرستان ها، از تمرکز زدایی این امر در استان، جلوگیری می کند و موجب ورود قرآن به بطن زندگی افراد و قرآنی شدن منش، فکر و رفتار مردم می شود.

معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه وجود آیات متعدد در مورد حجاب و عفاف در قرآن را عظمت این موضوع بیان کرد و افزود: آنچه امروز در بحث حجاب و عفاف مطرح شده است، نشأت گرفته از قرآن است و برای موفق شدن در آن، باید به قرآن رجوع کنیم.

ابولی قرانی شدن زندگی مردم را موجب رفع مشکل حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: اگر به قرآن توجه شود، حجاب نیز سرلوحه زندگی مردان و زنان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب روز عفاف و حجاب اهمیت موضوع را نشان می دهد.

معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر سفارش قرآن به تقوای الهی گفت: بروز اختلافات و دوگانگی استکبار جهانی ناشی از این است که از معرفت قرآن بویی نبرده اند.

ابولی ادامه داد: بایستی منیت ها و غرور را کنار بگذاریم و از قرآن درس بگیریم.

برچسب ها:
حجاب و عفاف رفسنجان فعالیت های قرآنی کرمان معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان: نمایشگاه قرآن و حجاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان