رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان:

با تعمیرات اساسی در فضای فیزیکی بیمارستان، به ایده آل ها نزدیک می شویم

  • شناسه خبر: 42397
با تعمیرات اساسی در فضای فیزیکی بیمارستان، به ایده آل ها نزدیک می شویم

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: با تعمیرات اساسی در فضای فیزیکی بیمارستان، به ایده آل ها نزدیک می شویم.

خانه » آخرین اخبار » با تعمیرات اساسی در فضای فیزیکی بیمارستان، به ایده آل ها نزدیک می شویم

علی مظفری در گفتگو با خبرنگار ما از تعمیر و بازسازی بخش های قدیمی بیمارستان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی، تغییرات اساسی از لحاظ فضای فیزیکی در حال انجام است و اولین بخش مورد هدف، داخلی زنان می باشد که کار تعمیر آن آغاز شده است.

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان ادامه داد: این تغییرات به منظور بهبود فاضلاب، راهرو، اتاق ها و سیستم پرستاری و در جهت رضایتمندی مردم، ایجاد می شود.

مظفری افزود: بازسازی بخش های قدیمی به مدت یک سال به طول می انجامد و پس از آن شاهد تحولی دربیمارستان خواهیم بود تا بتوانیم خدمات قابل قبولی به مردم ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: تعمیرات در شش بخش داخلی زنان و مردان، جراحی زنان و مردان، اطفال و اعصاب انجام می شود تا تغییرات قابل قبولی در خور شأن مردم رفسنجان صورت گیرد.

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) از افزایش تخت های بخش آی سی یو خبر داد و گفت: با افزایش این امکانات، دیگر مشکلی در این بخش نخواهیم داشت و در استان کم نظیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بخش های ام آر آی، سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب و آی سی یوی جراحی قلب به ایده آل ها رسیده ایم و با دانشگاه های برتر کشور رقابت می کنیم.

مظفری افزود: هدف ما کسب رضایتمندی مردم است و رضایت مردم را نتیجه انجام درست وظایف خود می دانیم.

وی خطاب به مردم، گفت: در حال حاضر بهترین متخصصین را در همه رشته ها در رفسنجان داریم و در بخش عمل جراحی قلب در کل جنوب شرق موفقیت بالایی داشته ایم و در بخش های جراحی مغز، فوق تخصص ریه، گوارش، کلیه و … بهترین پزشکان را داریم.

مظفری ادامه داد: هم اکنون پزشک مقیم در بیمارستان و پزشک طب اورژانس به صورت شبانه روزی به منظور خدمت رسانی به مردم شریف رفسنجان حضور دارند تا کمترین مرگ و میر را در رفسنجان داشته باشیم.

برچسب ها:
پزشک جراحی قلب رفسنجان رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان: علوم پزشکی علی مظفری کرمان متخصصین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان