صبح امروز انجام شد

افتتاح ۲۴ طرح عمرانی در ۱۰ روستا و شهر بخش فردوسیه رفسنجان

  • شناسه خبر: 45168
افتتاح ۲۴ طرح عمرانی در ۱۰ روستا و شهر بخش فردوسیه رفسنجان

به مناسبت هفته ی دولت صبح امروز با حضور مسئولان، ۲۴ طرح عمرانی در بخش فردوسیه رفسنجان به بهره برداری رسید.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح ۲۴ طرح عمرانی در ۱۰ روستا و شهر بخش فردوسیه رفسنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، صبح امروز به مناسبت چهارمین روز از هفته ی دولت خیابان اصلی روستای جهان آباد مرتضوی از بخش فردوسیه رفسنجان به طول ۳ هزار و ۵۰ متر و با اعتبار ۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از محل دهیاری روستا و بنیاد مسکن، به بهره برداری رسید.

افتتاح آسفالت خیابان اصلی روستای مهدی آباد به طول ۵ هزار و ۵۰ متر، زیرسازی کل روستا به طول ۲۲ هزار و ۴۳۰ متر و جدول گذاری کل روستا به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۱۰۸ میلیون تومان از محل دهیاری روستا نیز صورت گرفت.

همچنین احداث پارک روستای قائمیه با مساحت ۶۰۰ متر مربع و ۲۰ میلیون تومان اعتبار از محل دهیاری و آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری خیابان اصلی روستای محمد آباد هراتی به طول ۲ هزار و ۹۰۰ متر و با اعتبار بالغ بر ۱۰۵ میلیون تومان با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن و آسفالت بولوار ورودی و خیابان اصلی روستای رکن آباد با طول ۵ هزار و ۵۸۹ متر و با اعتبار  یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال از محل دهیاری از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

همچنین ۱۰ طرح عمرانی در شهر صفائیه با مجموع اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان نیز به بهره برداری رسید که افتتاح بوستان شورا، آسفالت خیابان ولیعصر(عج)، کانال های آب و گاز، سنگ فرش و زیرسازی کل سطح شهر، درختکاری کل سطح شهر، احداث زمین والیبال، تجهیز غسال خانه به سردخانه و افتتاح ایستگاه هواشناسی از جمله این طرح ها بود .

فرماندار رفسنجان نیز با حضور در گلزار شهدای شهر صفائیه به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام نمود و همچنین با خانواده شهید حسین محمدی در روستای جهان آباد مرتضوی دیدار کرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان افتتاح 24 طرح عمرانی در 10 روستا و شهر بخش فردوسیه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان فرماندار فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان