در چهارمین روز از هفته بسیج صورت می گیرد:

اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان به مناطق محروم فهرج

  • شناسه خبر: 50739
اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان به مناطق محروم فهرج

دبیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان از اعزام تیم تخصصی این کانون در سوم آذر ماه چهارمین روز از هفته بسیج، به مناطق محروم فهرج خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان به مناطق محروم فهرج

علیرضا ناصری دبیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به برنامه های این کانون در هفته بسیج اظهار داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان یک تیم پزشکی با حضور بیش از ۳۵ متخصص و کادر درمانی روز دوشنبه سوم آذرماه چهارمین روز از هفته بسیج ،عازم مناطق محروم فهرج از توابع شهرستان بم خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: این تیم اعزامی شامل متخصصین گوش، حلق و بینی، اورولوژی، چشم ، جراح عمومی، اطفال، زنان و زایمان، ماما و دندانپزشک است.

ناصری با اشاره به حضور کادر پرستاری، آزمایشگاه و رادیولوژی در تیم اعزامی به مناطق محروم تصریح کرد: یک تیم بهداشتی جهت آموزش خانواده ها در زمینه سلامت و پیشگیری نیز گروه را همراهی خواهد کرد.

وی همچنین از برپایی بیمارستان صحرایی در فهرج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رفسنجان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این بیمارستان از روز دوشنبه سوم آذرماه به مدت سه روز توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اداره خواهد شد.

دبیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان یادآور شد: این سومین اعزام تیم پزشکی رفسنجان به مناطق محروم استان است و در شش ماهه نخست امسال دو اعزام به مناطق محروم راویز و لطف آباد انار نیز توسط این کانون صورت گرفته است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان به مناطق محروم فهرج خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان