اخذ پروانه محاسبات درجه یک با مدرک دانشگاهی جعلی

  • شناسه خبر: 44503
اخذ پروانه محاسبات درجه یک با مدرک دانشگاهی جعلی

ماجرای مدارک تقلبی ، قصه ای درازی در کشورمان دارد ؛ اما اینبار این قصه ی دنباله دار سر از سازمان نظام مهندسی کرمان درآورده است. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  بوتیا  ، این روزها سخنانی مبنی بر برخی مدارک تقلبی در یکی از سازمان های کرمان بر سر زبانها افتاده و نقل […]

خانه » آخرین اخبار » اخذ پروانه محاسبات درجه یک با مدرک دانشگاهی جعلی

ماجرای مدارک تقلبی ، قصه ای درازی در کشورمان دارد ؛ اما اینبار این قصه ی دنباله دار سر از سازمان نظام مهندسی کرمان درآورده است.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  بوتیا  ، این روزها سخنانی مبنی بر برخی مدارک تقلبی در یکی از سازمان های کرمان بر سر زبانها افتاده و نقل محافل مهندسی شده است ، شایعات بر روی شخصی می گردد که یکی از پرکارترین مهندسان در پروژ های عظیم استان کرمان است.

images (3)

می گویند این فرد دانشجوی مشروطی ای بوده که از ادامه ی تحصیل در دانشگاه محروم شده و اخراج شده است ، اما مدرکی را که به سازمان ارائه کرده نشان از فارغ التحصیلی وی در رشته ی مهندسی عمران دانشگاه معتبر کرمان دارد.

او در سالهای نچندان  موفق شده است با همین مدرک جعلی خود اولین پروانه ی اشتغال به کار (نظارت و محاسبات ) را از وزارت راه و شهرسازی دریافت کند و ساختمان سازی خود را بدون داشتن هیچگونه صلاحیت قانونی ای و دانش علمی ای آغاز کند.

این فرد اکنون دارای مدرک پایه یک محاسبات است و این مدرک یکی از پراهمیت ترین مدارک موجود در ساختمان سازی است که مستقیما با جان و مال مردم سروکار دارد.

این اتفاقات در حالی افتاده است که استان کرمان جزو یکی از پرخطر ترین استان ها در ضمینه ی زلزله و خطرات ناشی از آن است و با این صحبت های پیش آمده ؛ اعتماد مردم مطمئنا از بین خواهد رفت و مردم دیگر اعتماد به پروژ های بزرگ استان و سازمان نظام مهندسی نخواند داشت.

البته کارفرمایان موجود در استان کرمان با توجه به اعتبار نظام مهندسی و مدارکی که برای این اشخاص صادر کرده است ، ساختمان های خود را به این افراد می سپارند.

شایسته است که مسئولان این سازمان با انجام استعلامات قانونی از مراجع دانشگاهی نسبت به مدارک اعضای خود یک اعتماد سازی ای را در افکار عموی ایجاد کنند.

انتهای پیام / امیر مهدی کار

برچسب ها:
اخذ پروانه محاسبات درجه یک با مدرک دانشگاهی جعلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان