اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 51047
اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان برگزار می شود

همزمان با ششمین روز هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رفسنجان برپا می شود.

خانه » آخرین اخبار » اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، احمد مرادی زاده معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به برنامه های این ناحیه در هفته بسیج، اظهار داشت: هم زمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره)، در ششمین روز از این هفته و همزمان با سراسر کشور برنامه های متنوعی را با حضور مسئولین، عموم مردم و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و جهاد و شهادت در محل ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان اجرا می کنیم.

وی با اشاره به شعار پنجم آذر ماه با عنوان «بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس» ادامه داد: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در این روز  و در قالب صبحگاه نیروهای مسلح برپا می شود.

مرادی زاده ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان، از ویزیت رایگان کلیه بسیجیان عادی و فعال تا ششم آذر ماه خبر داد و گفت: بسیجیان با حضور در درمانگاه امام خمینی رفسنجان به طور رایگان ویزیت می شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی و محافل انس با قرآن و دیدار با خانواده های شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: کارگاه های امر به معروف، آشنایی با آسیب های ماهواره، سبک زندگی، افزایش جمعیت و همایش اقتصاد مقاومتی توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت در این ایام برپا می شود.

وی با اشاره به حضور ۱۲۰ حلقه صالحین در نماز جمعه به مناسبت اولین روز هفته بسیج، اظهار داشت: این اجتماع با عنوان میقات صالحین در محل مصلی امام خامنه ای رفسنجان برگزار و توسط امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان مورد بازدید قرار گرفت.

احمد مرادی زاده حضور فرماندهان و بسیجیان شهرستان رفسنجان در همایش سراسری مالک اشتر را از افتخارات شهرستان عنوان کرد و گفت: فرماندهان پایگاه های نمونه شهرستان رفسنجان با شرکت در این همایش مورد تشویق فرمانده کل سپاه پاسداران قرار گرفتند.

افتتاح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، سوله های صالحین و ۹ دی، اعزام تیم پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی به شهرستان بم و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه هایی بود که معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به آن اشاره نمود و ابراز داشت: بسیج با حضور در عرصه های مختلف سازندگی، اقتصادی، علمی، پژوهشی، فناوری، هسته ای، سلول های بنیادین و … نقش خود را به خوبی ایفا نموده است و در دفعات متعدد مشت محکمی به یاوه گویان و افرادی که در داخل و خارج به دنبال فتنه گری و براندازی هستند داده است و اگر این افراد در آینده بخواهند حرکتی کنند، قطعاً جواب کوبنده ای خواهند گرفت.

برچسب ها:
اجتماع بسیجیان شهرستان اخبار رفسنجان بسیج خانه خشتی سپاه فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان هفته بسیج رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان