صبح امروز

اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان “شکوه مقاومت” در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 51215
اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان “شکوه مقاومت” در رفسنجان برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان باعنوان شکوه مقاومت در ششمین روز از هفته بسیج برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان “شکوه مقاومت” در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان با عنوان شکوه مقاومت در قالب صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و با حضور حداکثری خوهران و برداران بسیجی در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

IMG_6568

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه سابق جیرفت به عنوان میهمان ویژه، امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای رفسنجان، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای گردان های بیت المقدس، عاشورا، امام حسین(ع) و کوثر و جمعی از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

در آغاز این آئین مسئولین از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند و پس از تلاوت قرآن مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

IMG_6577

در ادامه سرهنگ علی اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: آن زمان که هنوز جنگی نبود امام (ره) پیش بینی همه جوانب را کرده بودند و فرمان تشکیل بسیج به عنوان نیروی مردمی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را صادر نمودند.

وی افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح جانانه دفاع کردند و از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند.

IMG_6759

سرهنگ اسدی اقتدار امروز نظام را مدیون از خود گذشتگی بسیجیان دانست و تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی بسیج وارد عرصه سازندگی شد که امروز هم این راه را ادامه میدهد، امروز بسیج هرجا که احساس کند می تواند کاری انجام دهد وارد میدان می شود.

 وی خاطر نشان کرد: ایستادگی در مقابل نظام سلطه و زیر بارنرفتن جمهوری اسلامی ایران مولفه اقتدار نظام است، امروز اقتدار ملی مدیون مقاومت و از خود گذشتگی ملت ایران است.

  IMG_6594 IMG_6643 IMG_6644 IMG_6655 IMG_6658 IMG_6671 IMG_6679

برچسب ها:
اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان برگزار شد اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان