امام جمعه رفسنجان:

آقایان به جای درست کردن خوراک برای محافل دشمن به میدان بیایند

  • شناسه خبر: 44320
آقایان به جای درست کردن خوراک برای محافل دشمن به میدان بیایند

امام جمعه رفسنجان گفت: تفکیک جنسیتی که به همت شهردار تهران انجام شد، خوب جواب داد و از آقایان می‌خواهیم به جای درست کردن خوراک برای محافل دشمن آن‌ها هم به میدان بیایند و در محیط دستگاه خود این کار خوب را انجام دهند.

خانه » آخرین اخبار » آقایان به جای درست کردن خوراک برای محافل دشمن به میدان بیایند

به گزارش “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا گفت: تقوا بهترین ذخیره و توشه برای آخرت انسان است.

وی ادامه داد: سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در جمع ارتش دیپلماسی کشور با مطالب شفاف بیانگر راه بود و ایشان با وجود اینکه جریان مذاکرات هسته‌ای را تایید و برای موفقیت در آن دعا کردند اما مذاکره با آمریکا و ایجاد رابطه با این کشور را غیر‌معقولانه دانستند چراکه آمریکا و رابطه با آن هیچ منفعتی ندارد.

امام جمعه رفسنجان افزود: ۲۸ مرداد سال ۳۲ یادآور کودتای آمریکا و انگلیس برای بازگرداندن محمد‌رضا پهلوی بود‌ که وی با بازگشت خود دوباره به جنایت و خیانت دست زد که رهبر نتیجه اعتماد به آمریکا از سوی مسئولان وقت را در کودتای ۲۸ مرداد عنوان کردند.

رمضانی‌پور اظهار کرد: عزت و عفت اخلاقی نیاز جامعه است و تفکیک جنسیتی که به همت شهردار تهران انجام شد، خوب جواب داد و از آقایان می‌خواهیم به جای درست کردن خوراک برای محافل دشمن آن‌ها هم به میدان بیایند و در محیط دستگاه خود این کار خوب را انجام دهند.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب نیز خواستار شدند تا مسئولان عفت اخلاقی را آموزش دهند و در محیط حاکم کنند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه دشمن با کوچکترین حرفی از مسئولی در سایت‌ها به‌ تشویق فرد می‌پردازد، افزود: امام فرمودند: «هرگاه دشمن از شما تعریف می‌کند، بدانید که مشکلی در میان است».

وی با تبریک هفته دولت تصریح کرد: بسته‌ای که دولت برای اقتصاد کشور به ویژه پایه اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته انجام داده را در هفته دولت مشاهده خواهیم کرد.

رمضانی‌پور با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سال ۶۹ عنوان کرد: سرمایه‌های بالقوه‌ آن دوران در اسارت به سر می‌بردند که با آزادی آن‌ها منشأ خیرات و برکات برای نظام جمهوری اسلامی شدند و سهم رفسنجان ۱۹۰ آزاده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: جمعه آینده سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است و هیئت‌های مذهبی از ساعت ۱۰ صبح در مصلا حضور خواهند داشت و به عزاداری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه اعتدال و میانه‌روی در زندگی امری خداپسندانه است، تصریح کرد: خداوند اسراف‌کاران را دوست ندارد، کسی که قناعت پیشه کند، ثروتمند می‌شود.

رمضانی‌پور با تاکید بر خوش رفتاری و رعایت حقوق افراد خانواده نسبت به یکدیگر خاطر‌نشان کرد: در خانواده حقوق مشترکی وجود دارد که اگر رعایت شود، جامعه نیز به تعالی و کمال می‌رسد.

وی گفت: پیامبر (ص) مرد سختگیر را بدترین مردم دانستند و کیفر بداخلاقی را آتش جهنم عنوان کردند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به کم‌آبی و بحران آب در این روزها متذکر شد: حتی یک ذره اسراف آب جایز نیست و کسانی که در منزل به شست‌وشوی فرش می‌پردازند، خیانت کرده‌اند.

منبع: فارس

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان