رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت خبر داد:

آغاز بکار دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و خانه مدرن در رفسنجان

  • شناسه خبر: 44536
آغاز بکار دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و خانه مدرن در رفسنجان

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و خانه ی مدرن از عصر روز گذشته ۲۸ مرداد ماه در رفسنجان آغاز بکار کرد و تا ۱ شهریور ماه جاری ادامه می یابد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز بکار دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و خانه مدرن در رفسنجان

 

شاهین حریری رئیس اداره صنعت و معدن رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه برای دومین بار در شهرستان به مدت پنج روز و با حضور ۵۶ شرکت ارائه دهنده ی تکنولوژی های مرتبط با خانه مدرن از واحدهای تولید رفسنجان وسراسر کشور در محل سالن کوثر برپا گردیده است.

وی شناسایی و معرفی محصولات به روز در سطح کشور را یکی از اهداف برپایی نمایشگاه عنوان کرد و افزود: با توجه به تنوع محصول و قیمتی که وجود دارد بحث رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید همشهریان رفسنجانی و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز نیز پیش می آید.

حریری با اشاره به حضور شرکت هایی از استان های کرمان، تهران، یزد و اصفهان در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این شرکت ها به ارائه محصولات مدرن ساختمانی از جمله شیرآلات، درب های ساختمان، شیشه های دوجداره وارائه تکنولوژیهای مرتبط با خانه مدرن در زمینه های دکوراسیون داخلی، لوستر و تابلو فرش می پردازند.
رئیس اداره صنعت و معدن رفسنجان یادآورشد: علاقمندان می توانند تا ۱ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

برای مشاهده تصاویر این نمایشگاه اینجا کلیک نمایید

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان