گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ رفسنجان در نشست “چیستی و ضرورت پیوست فرهنگی”

  • شناسه خبر: 37370
گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ رفسنجان در نشست  “چیستی و ضرورت پیوست فرهنگی”

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست “چیستی و ضرورت پیوست فرهنگی” در سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی را برگزار می کند. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، این نشست ویژه مدیران و فعالان فرهنگی شهرستان رفسنجان در روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری […]

خانه » آخرین اخبار » گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ رفسنجان در نشست “چیستی و ضرورت پیوست فرهنگی”

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست “چیستی و ضرورت پیوست فرهنگی” در سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، این نشست ویژه مدیران و فعالان فرهنگی شهرستان رفسنجان در روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری برگزار خواهد شد.

سعید نجفی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) برای این نشست از دکتر حسن بنیانیان مسئول کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سالی قرار گرفته ایم که به نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده است از همه مسئولین و فعالین عرصه فرهنگ برای حضور در این نشست تخصصی دعوت به عمل می آید.

برچسب ها:
گردهمایی فعالین عرصه فرهنگ رفسنجان در نشست "چیستی و ضرورت پیوست فرهنگی"
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان