نایب قهرمان مسابقات جهانی امارات در گفت و گو با "خانه خشتی":

مسئولین منصور پورمیرزایی را برای شرکت در پارالمپیک حمایت کنند

  • شناسه خبر: 37036
مسئولین منصور پورمیرزایی را برای شرکت در پارالمپیک حمایت کنند

نایب قهرمان مسابقات جهانی امارات گفت: اگر حمایت بیشتری را از سوی مسئولین داشتم وزنه ۲۷۵ کیلوگرم را بالای سر می بردم. منصور پورمیزائی در گفت و گو با “خانه خشتی”، مدال نقره مسابقات جهانی معلولین خود را به خانواده های معظم شهدا  و مردم خونگرم رفسنجان تقدیم کرد و اظهار داشت: این لطف و […]

خانه » آخرین اخبار » مسئولین منصور پورمیرزایی را برای شرکت در پارالمپیک حمایت کنند

نایب قهرمان مسابقات جهانی امارات گفت: اگر حمایت بیشتری را از سوی مسئولین داشتم وزنه ۲۷۵ کیلوگرم را بالای سر می بردم.

منصور پورمیزائی در گفت و گو با “خانه خشتی”، مدال نقره مسابقات جهانی معلولین خود را به خانواده های معظم شهدا  و مردم خونگرم رفسنجان تقدیم کرد و اظهار داشت: این لطف و منت پروردگار بود که بر سر من نهاده شد تا بتوانم پرچم کشورم را در امارات به اهتزاز در آورم.

وی از آغاز اردوی تیم ملی در خرداد ماه برای شرکت در مسابقات آسیایی آبان ماه امسال یاد کرد و افزود: مردم ما را از دعای خیرشان بی نصیب نگردانند تا دوباره بتوانیم افتخار دیگری برای کشورمان را کسب کنیم.

پور میرزائی خاطرنشان کرد: پس از مسابقات آسیای مالزی از مسئولین درخواست حمایت کردم که ترتیب اثر داده نشد و نتیجه آن این شد که به علت روحیه ضعیف من وزنه ۲۷۵ کیلویی این دوره از مسابقات را نتوانستم بالای سر ببرم.

وی با اشاره به جلسات تمرین روزانه و سنگین خود تصریح کرد: در کنار تمرین سخت به تغذیه، استراحت و آرامش نیاز دارم ، تنها از مسئولین می خواهم در کنار من باشند و نه تنها با حمایت مالی بلکه با حضورشان من را حمایت کنند تا بتوانم در مسابقات پارالمپیک شرکت کنم.

 

برچسب ها:
پارالمپیک خانه خشتی رفسنجان منصورپورمیرزایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان