تا پایان ششمین روز بهار

بیش از ۱۹ هزار مسافر نوروزی وارد رفسنجان شدند

  • شناسه خبر: 36554
بیش از ۱۹ هزار مسافر نوروزی وارد رفسنجان شدند

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان از ورود ۱۹ هزار و ۲۹۲ مسافر نوروزی به رفسنجان خبر داد. حسن امینی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، اظهار داشت: آمار ورودی تعداد مسافران نوروزی به شهر رفسنجان از ۲۷ اسفند ماه تا پایان ششمین روز فروردین ۱۹ هزار و ۲۹۲ نفر و در قالب نزدیک به […]

خانه » آخرین اخبار » بیش از ۱۹ هزار مسافر نوروزی وارد رفسنجان شدند

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان از ورود ۱۹ هزار و ۲۹۲ مسافر نوروزی به رفسنجان خبر داد.

حسن امینی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، اظهار داشت: آمار ورودی تعداد مسافران نوروزی به شهر رفسنجان از ۲۷ اسفند ماه تا پایان ششمین روز فروردین ۱۹ هزار و ۲۹۲ نفر و در قالب نزدیک به ۵ هزار دستگاه نقلیه سبک و سنگین بوده است.

وی تصریح کرد :  در میدان خاتم الانبیاء و میدان امام حسین (ع) که ورودیهای شهرستان رفسنجان هستند  ۱۲ هزار و ۲۰۰ بروشور از انواع بروشورهای رفسنجان شناسی ، پیک سفر ، دعای سفر ، نقشه ایران و استان کرمان و  بروشورهای بهداشتی بین مسافران نوروزی  توسط نیروهای هلال احمر
مستقر در این ورودیها توزیع شد.
امینی رنجبر گفت : چادر سلامت نیز با وجود یک پزشک و پنج امدادگر در میدان امام حسین (ع) نصب است که تا کنون به ۴۲۵ نفر مسافر خدماتی نظیر ویزیت رایگان ، تست فشار خون و تست قند خون ارائه دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان به چادر کودک در میدان خاتم الانبیاء اشاره کرد و گفت : با دائر شدن این چادر از ابتدای نوروز تا کنون ۶۴ کودک از مسافران نوروزی ، در این چادر با نقاشی کردن ، ساعاتی را به  استراحت پرداختند .

برچسب ها:
بیش از 19 هزار مسافر نوروزی وارد رفسنجان شدند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان