اندر حکایت ساختمان های نوساز در رفسنجان: شروع بکار نکرده در حال فروریزی!

  • شناسه خبر: 37576
اندر حکایت ساختمان های نوساز در رفسنجان: شروع بکار نکرده در حال فروریزی!

انصافا مقاومت چنین ساختمانی مثال زدنی است! به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، از مقابل یکی از ساختمان نوساز یکی از اداره های رفسنجان می گذشتیم که مقداری خرده سنگ در مقابل آن مشاهده کردیم و با کمال تعجب شاهد فروریختن سنگ های نمای بیرونی این ساختمان اداری که هنوز هم راه اندازی نشده است، بودیم. انصافا […]

خانه » آخرین اخبار » اندر حکایت ساختمان های نوساز در رفسنجان: شروع بکار نکرده در حال فروریزی!

انصافا مقاومت چنین ساختمانی مثال زدنی است!

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، از مقابل یکی از ساختمان نوساز یکی از اداره های رفسنجان می گذشتیم که مقداری خرده سنگ در مقابل آن مشاهده کردیم و با کمال تعجب شاهد فروریختن سنگ های نمای بیرونی این ساختمان اداری که هنوز هم راه اندازی نشده است، بودیم.

انصافا مقاومت چنین ساختمانی مثال زدنی است!

در اینکه ساختمان های رفسنجان در نهایت مقاومت و تحت نظارت شدید مهندسین مربوطه ساخته می شوند شکی نیست و ارائه این مطلب تنها هشدار برای  کسانی است که به عنوان ارباب رجوع در آینده به این اداره مراجعه خواهند کرد که مدت زمان حضور خود را در این مکان را به کمترین مدت کاهش دهند!

البته ناگفته نماند که احتمال دارد دست اندر کاران ساخت این ساختمان از نمای آن رضایت نداشته و در حال تعویض آن هستند و قضاوت ما در این زمینه نادرست بوده باشد که این نیز جای کمی تامل دارد…ساختمان نوساز-رفسنجان-پست (2) ساختمان نوساز-رفسنجان-پست (3) ساختمان نوساز-رفسنجان-پست (4) ساختمان نوساز-رفسنجان-پست (5) ساختمان نوساز-رفسنجان-پست (6) ساختمان نوساز-رفسنجان-پست (7) ساختمان نوساز-رفسنجان-پست

برچسب ها:
اداره پست رفسنجان اندر حکایت ساختمان های نوساز در رفسنجان: شروع بکار نکرده در حال فروریزی! پست خانه خشتی رفسنجان سنگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضایی

    با سلام / مردم با همه مشکلات معیشتی و کاری که دارند اگر برای رفع یکی از مشکلاتشان که مربوط به این اداره باشد وارد این اداره شوند و خسارت جانی ببینند و یک عمر ناتوان شوند چه کسی می خواهد جواب بدهد مسئولین خودشان داد می زنند که مردم پدافند غیر عامل را در امور خود به کار ببندند چطور میشود ساختمانی با این وضع که هنوز افتتاح نشده بدون رعایت اصول ایمنی و بدون رعایت پدافند غیرعامل ساخت و تحویل مردم داد. مسئولین بیشتر دقت کنند و باری از دوش مردم بردارند.نه اینکه بر مشکلاتشان بیافزایند اعتباراتی که به کار میرود مال بیت المال است لطفا حیف و میل نشود.

    ناشناس

    واقعا جاي تاسف داره

    شهروند

    وقتی ساخت و ساز ساختمان های شهر افتاده دست ..........مهندسین هم باید بیکار بچرخند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان